vervanger voor TetraColor Tropical Granules


gpatton

Well-known member
Lid geworden
28 december 2018
Berichten
2,077
Leeftijd
33
heej mensen ik zoek voer dat hier op lijkt tetracolor tropical granules https://www.ebay.nl/itm/263919185397

ik ben op zoek naar goed koop vervangend voer voor me garnalen omdat ik 5 duizend garnalen heb zitten en ze eten veel en garnalen voer is best wel duur vandaar dat ik deels vis voer wil gaan gebruiken
 
Laatst bewerkt:
WElke garnalen?

Garnalen zijn alles eters. ook groenvoer. en boombladeren.
Catappa bladeren ook.
 
WElke garnalen?

Garnalen zijn alles eters. ook groenvoer. en boombladeren.
Catappa bladeren ook.
neocardina ik ben van plan om dit jaar een berg bladeren te verzamelen maar ik wil ze ook snel laten groeien en dat lukt niet op groen voer aleen ik voer af en toe mossel en muggen larven en brand netel uit me tuin zou bamboe bladeren ook goed werken ? want heb ik er genoeg van me in me tuin
 
Nog nooit gehoord dat iemand bamboe geeft, geen idee of het kan. Brandnetel kan prima idd net als bv catappa, moerbei, walnoot, beuk, eik, framboos en spinazie.
 
voervoorvis.nl
Wellicht dat je met verschillende soorten granulaat je eigen mix kan maken tussen plantaardig en dierlijk?
bedankt voor de tip dit ga ik proberen
Nog nooit gehoord dat iemand bamboe geeft, geen idee of het kan. Brandnetel kan prima idd net als bv catappa, moerbei, walnoot, beuk, eik, framboos en spinazie.
zal het is uit gaan proberen vandaag of ze bamboe lusten
 

Terug
Bovenaan