Vervangen of repareren ?


K

Krekel

Guest
Vanmorgen haalde ik mijn 80 CM uit de mottenballen en zag dat er een vervelende kras in zit. Nu zit ik een beetje te dubben tussen een reparatie poging. Of op zoek gaan naar een ander bakje in die maat.

Het voordeel van vervanging is dan wel dat ik gelijk een wat dieper bakje kan nemen deze is immers nog geen 30 cm diep. En voor de prijs , ik heb alleen een kale bak nodig, hoef je dat op zich ook niet te laten. Dan moet ik wel een nieuw kapje prutsen.

Wat zouden jullie doen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als de kras storend is dan wist ik het wel. ook zou ik denk ik vanwege de maat al een andere nemen. Hornbach verkoopt ze ook.
 
Of even op marktplaats kijken of daar wat tussen zit.
 
Ik vindt het vrij storend ja is ook best een flinke. Die van de HB had ik indd ook al gevonden.
 
Dan zou ik voor een ander gaan want als je er later je toch aan gaat storen dan.........................:(. Vaak is zoiets toch niet geheel weg te werken en een andere bak van dat formaat valt qua kosten nog mee.
 
Je kan hem eerst nog even met water vullen, dan kan je pas goed zien of het storend is of niet.
 
Ik denk dat ik Krekel wel begrijp want als ik zoiets weet dan zit me dat ook gewoon niet lekker. Maar dus duidelijk ook tussen de oren;)
 
Welk merk is de bak,misschien een optie om de kap om te draaien zodat de kras aan de achterkant zit?
 
Glas poetsen met een glasmiddel, doen ze ook met autoramen.
Wel met een poetstol.
 
Tja de zij en achterkanten heb ik keurig zwart geschilderd. Wegens de ondiepte wilde ik geen liters verspelen aan een achterwand. Maar sowieso de huidige achterplaat was ooit al de voorzijde juist ook omwille van beschadigingen.

Eruit poetsen kan ik proberen. Maar daar moet ik dan de spullen wel voor gaan kopen. Is dat dan nog de moeite als je voor 5 tientjes een verse hebt die 25 procent meer Ltrs. Geeft. Voor een andere bak moet ik wel gaan knutselen maar daar heb ik alle spullen voor in huis.

MP is indd een optie maar als je 3 moet gaan kijken eer je iets hebt wat bevalt. En dan nog waarschijnlijk de verlichting om moet bouwen...

Na ja zo komt de schatkistbewaardster thuis. Ik zal het er eens over hebben
 
De water test zal ik iig gelijk even doen. Wordt vervolgd.
 
De prijs van de dag is voor ? Ton !!! Nu met water lijkt het een heel stuk mee te vallen.
 

Terug
Bovenaan