Verlichting 40x32x28 cm


S

steven93

Guest
Helaas lijkt het erop dat ik de aankoop van de 120 bak nog even uit moet gaan stellen.
Nu kwam ik de Dennerle scaper's tank van 35 liter tegen ( 40x32x28 cm )
En had ik in gedachten dat dit wel een leuk bakje voor een enkele Betta zou zijn voor op mijn bureau.

Nu vroeg ik mij af of er mensen waren die mischien advies hadden wat betreft verlichting?
Het liefst iets wat dimbaar zou zijn, het zou helemaal mooi zijn als het zons ondergang/opgang kan simuleren.

Alvast bedankt!
 
Voor zo'n bakkie zou je een chihiros RGB30 aanschaffen.
Daarbij zijn heel handige bijpassende dimmers te koop waarmee je prefect een zons ondergang/opgang kan simuleren. Ben je rond de 70 euro klaar.
 
Voor zo'n bakkie zou je een chihiros RGB30 aanschaffen.
Daarbij zijn heel handige bijpassende dimmers te koop waarmee je prefect een zons ondergang/opgang kan simuleren. Ben je rond de 70 euro klaar.

Dat klinkt ideaal, ik ga eens kijken waar ze deze verkopen.
 
Voor zo'n bakkie zou je een chihiros RGB30 aanschaffen.
Daarbij zijn heel handige bijpassende dimmers te koop waarmee je prefect een zons ondergang/opgang kan simuleren. Ben je rond de 70 euro klaar.

Het enige wat ik hiervan kan vinden komt uit china klopt dat?
Ik heb toch de voorkeur om gewoon wat in europe te kopen, de laatste keer dat ik vanuit azie wat besteld heb heb ik heel veel problemen gehad met de douane en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Heb je toevallig nog andere suggesties?


Edit:
Ik denk dat ik toch voor de 55 liter versie wil gaan van 45cm.
Dus het zou gaan om een 45cm bakje ipv 40.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een Betta houdt niet van veel licht en ik heb daarom de goedkope leds (3,5 W) van Aliexpres boven deze bakjes met een Betta en die kosten rond de 8 euro.

Wil je groter dan 30-35 liter dan moet je kijken naar een led met meer vermogen.
 
Het enige wat ik hiervan kan vinden komt uit china klopt dat?
Ik heb toch de voorkeur om gewoon wat in europe te kopen, de laatste keer dat ik vanuit azie wat besteld heb heb ik heel veel problemen gehad met de douane en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Heb je toevallig nog andere suggesties?
Edit:
Ik denk dat ik toch voor de 55 liter versie wil gaan van 45cm.
Dus het zou gaan om een 45cm bakje ipv 40.
Ja komt uit China. Ik heb er inmiddels 3 en heb nog nooit iets extra (invoerrechten) moeten afrekenen.
Je kan er ook een LEDje aan vast klippen maar aangezien je een programmeerbare traploze zonsondergang wil nabootsten lijkt mijn voorstel ideaal.
 
Zo te zien is dit ook in hong kong?


Ja komt uit China. Ik heb er inmiddels 3 en heb nog nooit iets extra (invoerrechten) moeten afrekenen.
Je kan er ook een LEDje aan vast klippen maar aangezien je een programmeerbare traploze zonsondergang wil nabootsten lijkt mijn voorstel ideaal.
Mijn ervaring is dat ze vaak een bedrag op de verpakking zetten dat onder de 22 euro ligt waardoor het er zo door komt terwijl de waarde wel boven dit bedrag ligt.
Waar zouden jullie aanraden om te bestellen?
Zie dat de prijzen toch aardig wat schelen met nederland, en hoelang duurt het verzenden meestal?
 
Zo te zien is dit ook in hong kong?
Je hebt gelijk inderdaad Hong kong. Geen idee hoe lang het duurt vanuit Hong Kong, daarom heb ik het in Nederland besteld. De TL die ik gebruikt was stuk dus had vlot een vervanging nodig.
 
Als je in China besteld kan het vlot gaan maar het kan ook wat langer duren is mijn ervaring. Ligt ook aan de winkel waar je besteld en hoe snel die het afsturen.
Sommige dingen van Aliexpres hebben we binnen 1 week in huis maar soms kan het ook 3 weken duren.
 
Mijn voorkeur gaat ook om naar iets in nederland te bestellen.
Zijn er mensen die sugesties hebben qua verlichting die wel in nederland beschikbaar is?
Het liefst iets wat een zons opgang/ondergang kan simuleren, het zou dan zijn voor een 45cm bakje
 

Terug
Bovenaan