Vandaag is het zover


E

Emke

Guest
vandaag is het dus zover:)
Na drie weken wachten, zijn mijn twee apistogramma borellii opal vrouwen toegekomen.
Heb nu 1 man in mijn 80 cm bak en, 1 man in mijn juwel vision 180(ze waren mij verkocht als koppel.
Heb de mannen al verteld deze morgen dat het “ gedaan is met hun rust” :)
Om 10 h mag ik ze gaan halen.
 
Ben benieuwd naar je vissen hoor.
 
FB3791D3-A934-4A1D-8655-59F301F695BD.jpeg
30DB8151-1DDB-4B13-A7D9-F54D9741B14C.jpeg
A84C8E69-A417-40CA-B10D-0607A5289F79.jpeg
1B3C6C9B-50CA-4A7F-B294-786C4C361E84.jpeg
Ben benieuwd naar je vissen hoor.
In de 180 , heb ik wat nano visjes, 5 kuhli , een schooltje kardinaal tetra’s en, natuurlijk de apistogramma borellii opal.
In de 80 cm, .....3 guppen(een erfenis van mijn dochter die ze, zoals het zo vaak gaat, voor haar kindjes gekocht had) , 7 corydora’s en, natuurlijk de borellii man.
Twee van de corydora’s Heb ik reeds 7 jaar, leuk verhaal, ....mijn schoonzoon en, dochter, kochten een huis....toen we het gingen bekijken , het stond toen nog leeg, vonden we in de wc, een vuil vies met, bruin water gevuld , soort oversized wijnglas.
Het stonk als de pest en, er bewoog iets in......dat waren de twee cory’s ....natuurlijk heb ik die ook geadopteerd en, ze leven nog altijd....hoe oud ze zijn en, trouwens, hoe oud ze kunnen worden, weet ik niet.

1 en 2 de 80 cm
3 en 4 de vision 180
 
Leuk ingericht hoor die bakken:thumbs:
 
  • Leuk
Waarderingen: Emke
Inderdaad mooie bakken zo! En wat een verhaal van die 2 cory's!
 
  • Leuk
Waarderingen: Emke
De vrouwen zitten nu bij hun mannen.
Ik heb mijn mannen nog nooit zo mooi gekleurd gezien.
De twee koppels(1 koppel per bak), zwemmen mooi samen, het is net of de mannen, elk holletje en, spleetje aan de vrouwen laten zien.
Zooooo leuk om te zien........ik moet echt beginnen koken anders, geen eten vanavond:)
Wordt zeker vervolgt
Groetjes Emmy
 
Ben benieuwd naar de foto s Emke.
 

Terug
Bovenaan