Tweedehands aquarium - lamp stuk?!


A

aicirtap

Guest
Hoi. Ben ik weer met een vraagje.

Ik ben op marktplaats aan het neuzen voor een 60 liter aquarium. Ik ben beperkt aan de regio utrecht en omgeving. Of dat een verkoper hem wil langs brengen. Ik heb namelijk geen auto en om een aquarium mee de bus in te sjouwen ...

Ik zag deze advertentie op marktplaats
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-...9ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr&pos=14

Maar nu zegt de verkoper dat de lamp stuk is en dat dat rond de 15 euro gaat kosten. Ik weet niet of ik kippig ben of er geen verstand van heb, maar ik zie alleen maar hele dure lampen van rond de 70 euro, als ik google.

Verder de vraag is een tetra aquarium een goed merk?
En een voederautomaat is dat handig/nuttig?
Weet ook niet zo goed wat je voor zo'n pakket moet bieden.
 
beetje late reactie dit.

maar als ik in een advertentie al lees dat een lamp het niet doet, vertrouw ik het meteen al niet meer.

straks is niet de lamp kapot maar de armatuur of iets dergelijks... zit je dan thuis met een bak zonder licht.
 
Als je een nieuwe tertra 60l koopt zit er led in. Mogelijk dat je naar led hebt gekeken.
Tl voor zo'n bakje is niet echt duur.
Wat Rich wel aangeeft als armatuur kapot is moet je die ook vervangen, weet niet of je die kunt vervangen?

Als ik snel google, heb je een juwel Primo 70 led wit voor 99 euro of een Hagen Marina basic 60*30*30 voor 49€
Heb je alles nieuw? Is niet helemaal eerlijk vergelijk, komen nog wel kosten bij voor filter en verwarming. Maar wel te overwegen waard.
Ik weet niet wat je 2de hans moet betalen, plus kosten vervangen lamp.
 
TS is topic starter??? Ben niet thuis in die afkortingen.
Privé vroegen wat dingen mijn aandacht en ik was een aantal dagen weg. Dus verder niet in onderhandeling gegaan. Er zaten ook een paar dingen bij die ik niet perse hoef te hebben. Dat weer hield mij ook een beetje. Misschien mail ik hem nog wel even. Snap niet zo goed het nut van schoonmaakmagneet en een voederautomaat.
Dus ik ben nog even verder aan het neuzen. Ik heb ook geen haast.
Punt is ook dat ik geen auto/rijbewijs heb, dus ik moet maar net iemand treffen die hem wil komen brengen.
 
Inmiddels reactie ik kan hem voor 40 euro laten brengen. Is dat een ok prijs?
 
Voor een tweedehands 60 liter bakje met een kapotte lamp vind ik dat behoorlijk duur... dan kun je voor 15 euro meer een nieuwe marina 60cm bak kopen + een kleine buis kit om de beroemde condensproblemen van de marina te voorkomen.
 

Terug
Bovenaan