Twee vragen


EmielRol

Well-known member
Lid geworden
15 december 2017
Berichten
130
Leeftijd
28
Zoals je al hebt begrepen uit de titel heb ik twee vragen.

Nummer 1.

Wat voor plant is dit ging ervan uit dat ik bij de plant een kaartje zou krijgen met de naam er op
152977799012383648207.jpg


Nummer 2.

Is het verstandig om een power head aan te schaffen of meerdere?

Eigenlijk heb ik drie vragen hoe "helaas weet ik alleen de Engelse benaming van dit woord" propagate ik de plant of maak ik hem op een verstandige manier minder lang.
 
Voor een soort aanduiding zou een iets betere foto een stuk makkelijker zijn. Ik kan nu niet zien of het een basilicum of ludwigia is:petjeaf:

Als het een stengelplant is, gewoon afknippen op gewenstr hoogte, net boven het stuk waar de bladeren vast zitten. Endan weer t stekje terug steken in het grind.(onderste 4cm vrij maken van blaaadjes)
 
Hoe groot is deze bak want ik vindt de waterkolom zo laag lijken namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk heb ik drie vragen hoe "helaas weet ik alleen de Engelse benaming van dit woord" propagate ik de plant of maak ik hem op een verstandige manier minder lang.
Denk dat je stekken bedoeld? Inderdaad gewoon doen wat @Kikkervis zegt.

Wat zijn verder de maten van de bak? Lijkt niet echt veel water in te staan idd
 
Voor een soort aanduiding zou een iets betere foto een stuk makkelijker zijn. Ik kan nu niet zien of het een basilicum of ludwigia is:petjeaf:

Als het een stengelplant is, gewoon afknippen op gewenstr hoogte, net boven het stuk waar de bladeren vast zitten. Endan weer t stekje terug steken in het grind.(onderste 4cm vrij maken van blaaadjes)
Thanks voor de info
 
Denk dat je stekken bedoeld? Inderdaad gewoon doen wat @Kikkervis zegt.

Wat zijn verder de maten van de bak? Lijkt niet echt veel water in te staan idd
Ja het is een 54 liter bak 60x30x30 als ik het goed heb, het water was zo laag omdat ik me overige vissen in een andere bak heb gedaan aangezien ik een aantal andere wil
 
Een power head lijkt me niet nodig voor zo n bakje en zelf heb ik er enkele draaien op een SF Aqua 100 binnenfilter.
 
Kun je de uistroom van je filter (weet niet welke je hebt) niet anders zetten om de deadspots te voorkomen? En een plek met wat minder stroming kunnen vissen over het algemeen ook wel waarderen als ze even uit willen rusten
 

Terug
Bovenaan