Tropisch bakje Patries


Zo de hele verbouwing is achter de rug en de Betta is inmiddels weer van boven naar beneden verhuist en is weer gezellig aanwezig op mijn aanrecht.

Bakje net weer terug geplaatst en nog wazig van het zand en de vloeibare bacteri�n:


282946_0_82_verjaardag_kate_7_jaar_060.jpg


524642_0_82_verjaardag_kate_7_jaar_059.jpg


146826_0_82_verjaardag_kate_7_jaar_058.jpg
 
Mooi hout en die plant staat er leuk op. Ik ben zelf erg fan van de gevulde groene bakken, vind je het niet mooi om op de achtergrond andere planten weg te zetten? Ik heb zelf net sterrenkruid gekocht, een hele makkelijke plant die bij dit formaat aquarium prima als achtergrond plant past.
 
Bedankt Astrid, vindt het ook wel wat hebben dit bakje op het aanrecht. Erg gezellig en om de een of andere reden doet dit bakje het ook gewoon fantastisch. Geen gekke dingen, geen zieke, geen algen en mooie plantjes.


@Larske: Bedankt voor de tip, ik hou ook wel van mooie groen gevulde bakken. Heb even gegoogled op het sterrenkruid (Heteranthera zosterifolia) en inderdaad mooi plantje die ik eens ga proberen op de achtergrond :thumbs:
 
Even een korte trieste update.
Mijn Betta man is niet meer, ik vond hem deze week dood in zijn aquarium.
Het is leeg nu en heb enkel nog 4 cory's erin zitten en een opvang platy.

Ben nu even aan het overdenken wat ik met het bakje ga doen..... :juggle:
 
Ja ik mis hem ook, zo kaal mijn bakje nu.

Ik heb hem ruim 2 jaar gehad.
Niks aan gezien en tot de laatste dag kwam hij gewoon lekker eten en de dag erop in de middag lag hij dood..... :(
 
Nee hoor ben maar niet bang dat overkomt mij niet snel en wordt bij twijfel ook altijd meteen gecontroleerd evenals de NH4/NH3 gehaltes.
De overgebleven cory's doen het verder ook prima evenals de appelslakjes.
Deze betta zal zo'n 2,5 jaar oud zijn geweest en zover ik kan lezen is dit al een mooie leeftijd voor deze vis.
 

Terug
Bovenaan