Trofis L1500T5 defect.


H

Hagediss

Guest
Ik heb 2x de armatuur Trofis L1500T5 boven mij bakje hangen (eigenlijk 'liggen').

Beide zijn defect en ongeveer 5 a 6 jaar oud. Ik heb er al nieuwe TL5 buizen in gezet maar dit werkt niet.

Toen ze stuk gingen was bij beide het symptoom hetzelfde, eerst werkte 1 van de 2 armaturen sporadisch niet, en dit begon steeds vaker te gebeuren.

Probleem is nu dus, weet iemand hoe je dit type armatuur open kan maken? Op google vind ik dit niet.

Bvd.
 
Balken zijn een kopie van het juwel systeem dus dremel gebruiken of overwegen om op led over te stappen en de zelfde houders te gebruiken die je nu voor de t5 gebruikt
 


En kijk ook verder. nieuwe kost 119 euro..


Ik heb dit ook een keer geprobeerd maar vergeet het maar, je krijgt die nooit zo mooi open zodat je hem weer kan gebruiken.
Beter is om een soort van luikje erin te maken die je laten dicht kan maken.
 
Ik heb dit ook een keer geprobeerd maar vergeet het maar, je krijgt die nooit zo mooi open zodat je hem weer kan gebruiken.
Beter is om een soort van luikje erin te maken die je laten dicht kan maken.
Zo iets dus
SAM_0619.JPG
 
Ik heb 2x de armatuur Trofis L1500T5 boven mij bakje hangen (eigenlijk 'liggen').

Beide zijn defect en ongeveer 5 a 6 jaar oud. Ik heb er al nieuwe TL5 buizen in gezet maar dit werkt niet.

Toen ze stuk gingen was bij beide het symptoom hetzelfde, eerst werkte 1 van de 2 armaturen sporadisch niet, en dit begon steeds vaker te gebeuren.

Probleem is nu dus, weet iemand hoe je dit type armatuur open kan maken? Op google vind ik dit niet.

Bvd.

Heb je wel GELIJK 2 nieuwe geprobeerd,, 1 oude en 1 nieuwe kan ook niet. wel 2 nieuwe. Buizen daar raakt het gas op, en blijft ontbranden, dan zwarte vekken ,daar.
 

Terug
Bovenaan