Trofis colisa 1200 wildvang maanvis van Nickey


Dankjewel! Zorgvuldig uitgezocht op vivarium, heb daar een half uur staan uitzoeken en bedenken hoe het eruit zou gaan zien. Mijn voorstelling toen klopt redelijk met wat het nu is geworden :) zeer tevreden dus

Ik ben daar nu mee bezig en vind het inderdaad lastig. Ik wil ongeveer wat jij hebt, maar dan net anders. Die combinatie van plantgroen en bladvormen, samen met dat hout oogt voor mij precies goed. Alleen die slierten links achterin ... Die zou ik voor je foto weghalen :D. Ik kan ze er ook uit photoshoppen voor je.

Ik zoek me nu rot naar hout voor een beetje een betaalbare prijs. Ik hoop eigenlijk morgen nog een stukje te vinden. En met wat creativiteit en wellicht wat zaagwerk hoop ik er dan te zijn.
 
Ik ben daar nu mee bezig en vind het inderdaad lastig. Ik wil ongeveer wat jij hebt, maar dan net anders. Die combinatie van plantgroen en bladvormen, samen met dat hout oogt voor mij precies goed. Alleen die slierten links achterin ... Die zou ik voor je foto weghalen :D. Ik kan ze er ook uit photoshoppen voor je.

Ik zoek me nu rot naar hout voor een beetje een betaalbare prijs. Ik hoop eigenlijk morgen nog een stukje te vinden. En met wat creativiteit en wellicht wat zaagwerk hoop ik er dan te zijn.

Hahaha ja dat hoornblad is niet het mooiste momenteel, die moet even terug achter z'n hout en niet over het oppervlakte. Dan ziet dat er weer beter uit maar hij moet even doorgroeien omdat de toppen veel voller zijn dan de stengel, en ik wil even volle planten terug kunnen zetten voor ik ze helemaal terug snoei. Ik zal dan eens een nieuwe foto maken ;)
Ik kan natuurlijk ook helemaal die plant weghalen maar dan ben ik toch bang dat het te leeg word, en een vervangende plant kan ik zo niet bedenken.... Maar als je ideeën hebt voor een vervanger, let me now!

Het is ook wel lastig, nu ben ik een beelddenker dus kan het goed voor me zien. Dat maakt het een stuk makkelijker.
Het hout wat hier inzit is 70euro. Goed hout is dus gwn duur.... hier in Friesland is het volkomen kansloos om mooie grote stukken te vinden dus ik was al heel blij met deze stukken op vivarium toen.
Screenshot_20180611-223133.png

Zo was het idee van de plaatsing, niet zo goed te zien maar zo is het ook in de bak gekomen, al is er nog een 3e stuk achter het stuk rechts gekomen als opvulling.

Maarja, zoals ik al zei, ik ben een beelddenker :D
 
Helaas, afgelopen dinsdag weer een tollende cory.... En ik toch echt denken dat het nu hopelijk wel klaar was. Cory toch nog een kans gegeven en quarantaine gezet maar helaas de volgende dag dood gevonden. Word er wel wat hopeloos van.
 
Weer even wat gesnoeid en het hoornblad helemaal terug gesnoeid, dus @World Citizen het hoornblad weg fotoshoppen is niet meer nodig ;)

IMG_20180621_234936.jpg

IMG_20180622_205435.jpg

Eerste foto is van donderdag, de laatste van vrijdag. Daarom ziet het er net iets anders uit ;)
Morgen staat de bak 10 weken met deze inrichting.
 
Mooi hoor Nickey

Nickey, het ziet er weer heel mooi uit

Looking good!

Ziet er goed uit Nickey.

Bedankt allemaal :)

Vanmorgen wel iets heel bijzonders meegemaakt, een vervelling van de waaierhand garnaal. M'n vader riep heel bezorgd "hij ziet er niet blij uit Nickey, daar is wat mis mee!" Maar het bleek dat hij aan het vervellen was! Heb het niet op film gekregen maar deze foto was er net na

IMG_20180624_112557.jpg
 
Oh wauw wat gaaf Nickey.
Zo te zien is dat een blauwe waaierhand?
Ik heb er sinds gisteren ook 2. Wat een prachtbeesten zijn dat zeg!
 

Terug
Bovenaan