Trofis Colisa 1200 van Goud met sluierstaarten.


Goud

Well-known member
Lid geworden
28 maart 2011
Berichten
825
Leeftijd
45
Eindelijk na verhuizing een huis met een betonnen vloer dat betekende eindelijk mijn oude hobby oppakken. Sluiers moeten natuurlijk lekker ruim zitten. Planten moeten nog groeien bak draait nog niet zo lang ☺

De vissen hebben van de zomer buiten gezeten. Zijn nog jong en in de bouwvakantie mini gekocht. Zo snel gaat dat.... Vijver is helaas te ondiep in de winter dus na verhuizing naar binnen.

1 foto als eerste van de bewoners die na verhuizing even in de Lido zaten:

full.jpg


En sinds kort hun nieuwe villa:


full.jpg


full.jpg
 
Laatst bewerkt:
Net een ander filter besteld. Word gek van het gezoem van de JBL. Wel even in de buidel getast maar hoop dat die beter in stiller is en jarennnn meegaat. Heb Eheim Professional 4+ 600 besteld.:p
 
Ziet er goed uit!

Komen er nog meer vissen in?

Gaan ze in de zomer weer naar buiten?:)
 
Ziet er goed uit!

Komen er nog meer vissen in?

Gaan ze in de zomer weer naar buiten?:)
Dank je.

Denk dat ik het bij deze 2 laat scheelt verversen en werk. Maar mocht ik ergens tegen aan lopen (opvangertje of zo)....

Weet nog niet of ik ze weer naar buiten doe. Zitten 3 goudvissen in enkelstaarten die ook fors geworden zijn. Ga dat even bekijken van het voorjaar. Ze vonden het wel fijn buiten in de zon.
 
Net als de witte op de 1e foto is dit een van de baby's die ze gehad hebben.
received_238210037060134.jpeg
 
Pas helaas bak leeg moet halen ivm medicatie.
 
Wat een mooie sluiers. Dat koppie van die ranchu is erg lief :smitten:

Hoe bedoel je bak leeg gehaald ivm medicatie? Beter alles erin laten want ellende zit ook op planten etc.

Maar zo te zien zwemmen ze allemaal weer gezond rond
 
Die ranchu is super. weet je toevallig de naam van de plantjes wie je in het midden hebt staan?
 

Terug
Bovenaan