Transformatie


S

Spitje

Guest
Hoi Allemaal,

Ik en mijn vriend hebben deze week eindelijk onze bak "af"
En ik wilde graag dit met jullie delen want wij zijn er super blij mee. En ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


de bak zoals we hem hebben overgenomen:

alles vol alg en bijna alles plastic
WhatsApp Image 2020-07-02 at 12.11.35.jpeg


guppies en mollys eruit, en al het plastic eruit, en echte stenen erin.
waterwaardes waren heel slecht, dus veel schoon moeten maken en water moeten wisselen

WhatsApp Image 2020-07-02 at 12.11.11.jpeg


toch ook maar de anubias flink terug gesnoeid en daramee de meeste baardalg eruit.
en toen konden we ineens de mega algeneter zien.... die heeft inmiddels een nieuw huisje gevonden

WhatsApp Image 2020-08-12 at 11.15.52.jpeg


vissen in een tijdelijke bak, en toen begonnen aan de hardscape
WhatsApp Image 2020-08-12 at 11.16.29.jpeg


En eindelijk na lang wachten de visjes erbij!
Vriend lief heeft dimmers tussen de lampen gemaakt en nu hebben ze een zonsopkomst en ondergang. En word temperatuur in de bak, in de kamer, luchtvochtigheid etc allemaal gemeten, en kunnen we dat aflezen op een schermpje langs de bak

En nu hopen dat de plantje fatsoenlijk gaan groeien.

WhatsApp Image 2020-08-12 at 11.19.51.jpeg


Wat vinden jullie?
Niet slecht voor een eerste bak toch?
 
Ziet er leuk uit hoor en wat een transformatie zeg.
Nog een kleine tip:"je maanvis zou ik ook een ander huisje voor zoeken want daar is je bak veel te klein voor en is een vis die in een groepje gehouden moet worden, iets wat al helemaal niet past in jouw bak
 
Ziet er leuk uit hoor en wat een transformatie zeg.
Nog een kleine tip:"je maanvis zou ik ook een ander huisje voor zoeken want daar is je bak veel te klein voor en is een vis die in een groepje gehouden moet worden, iets wat al helemaal niet past in jouw bak

ja klopt de maanvis is alleen erg oud en zn maatje zou in de week voor wij hem kregen zijn overleden, en sommige oude bomen moet je niet verplaatsen.
 

Terug
Bovenaan