Toch maar voorstellen


R

Rianne20

Guest
Hallo allemaaal!

Na zo ongeveer 2 maanden lid te zijn en ondertussen wat onderwerpen en vragen gesteld te hebben, leek het me wel zo vriendelijk om me ook eens voor te stellen.
Ik ben Rianne, 20 jaar, en ik kom uit het mooie zuid-holland. Ik ben 2 maanden terug begonnen met 30 liter, toen na 3! dagen overgegaan op 60 en inmiddels heb ik een mooie 100 liter bak staan. Hierbij mijn huidige inrichting en een klein kijkje op de vissen. Ik heb 1 volwassen gup, een 5 tal kleintjes, 3 plaatjes en daarvan ook een 10 tal kleintjes, 9 kardinaal tetras en een mooie ancistrus.
thumbnail_IMG_20200130_201127.jpg
thumbnail_IMG_20200131_193043 (1).jpg
 
Leuk dat je jezelf alsnog even voorstelt hier op het forum. En alsnog van harte welkom hier Rianne! :petjeaf:
Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Je bakje ziet er erg leuk uit en lijkt het goed te doen.
 
Leuk dat je jezelf alsnog even voorstelt hier op het forum. En alsnog van harte welkom hier Rianne! :petjeaf:
Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Je bakje ziet er erg leuk uit en lijkt het goed te doen.
Het is al een wat oudere foto, nu zien de plantjes enzo er nog voller er groter uit ;)

Ik ben eigenlijk alleen niet helemaal tevreden met de rechterhoek, het terrasje, maar ik heb geen idee wat ik daarmee zou kunnen doen behalve dit
 
Je zou kunnen proberen om voor de steen van het terras wat kleine plantjes neer te zetten, dat breekt de overgang tussen de bodem en het steen misschien wat. Dat kijkt denk ik wat natuurlijker dan hoe het er nu uitziet. Nu is het wel een beetje gemaakt. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo toch wel zeggen? :juggle:
 
Je zou kunnen proberen om voor de steen van het terras wat kleine plantjes neer te zetten, dat breekt de overgang tussen de bodem en het steen misschien wat. Dat kijkt denk ik wat natuurlijker dan hoe het er nu uitziet. Nu is het wel een beetje gemaakt. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo toch wel zeggen? :juggle:
Dat word dus tijd voor nieuwe plantjes :D binnenkort word ook de ancistrus opgehaald, en dan wil ik een groot gedeelte van de bodem beplanten. Naar mijn idee hebben jij/jullie met z'n allen ook een stuk meer ervaring en dat kan weer nieuwe inzichten geven voor mij als leek die gewoon van vissies houdt:p
 
Je doet het hartstikke leuk hoor! En voor inspiratie kun je altijd de foto albums van leden bekijken. Velen hebben een linkje naar het foto-album van hun bakken onder ieder bericht staan. (Net als ik) :petjeaf:
Ik bedenk mij ineens dat het ook leuk kan zijn om wat kleinere steentjes tegen de grote steen aan te leggen. Je zou daar zelfs wat plantjes tussen kunnen planten om het wat meer een geheel te laten lijken.
 

Terug
Bovenaan