Tijdelijk gratis toegang tot Coral magazine!!!!


lbakker

Well-known member
Lid geworden
30 juni 2014
Berichten
1,896
Leeftijd
49
Locatie
Noord Holland
Voor iedereen die nu toch thuis zit en graag iets interessants te lezen heeft kun je nu tijdelijk gratis toegang krijgen tot 6 jaargangen van Coral magazine. Lees de details via onderstaande link.


 
Bedankt voor het delen! Het zijn inderdaad geweldige magazines met veel goede informatie en vaak prachtige foto's. :foto:
 
Wow! ik heb hier heeel lang een abbonement op gehad. geweldig om dit weer te zien :-D
 
Je kunt ze zelfs gewoon downloaden in pdf formaat zodat je ze later ook nog kan lezen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brem
Je kunt ze zelfs gewoon downloaden in pdf formaat zodat je ze later ook nog kan lezen!
Een vriend van mij kwam vanmiddag met hetzelfde plan. Alles gewoon nu downloaden zodat je het later rustig kunt doorbladeren. Mocht het niet eindeloos lang gratis online beschikbaar blijven kun je nu beter vast inslaan was zijn theorie.
 
Een vriend van mij kwam vanmiddag met hetzelfde plan. Alles gewoon nu downloaden zodat je het later rustig kunt doorbladeren. Mocht het niet eindeloos lang gratis online beschikbaar blijven kun je nu beter vast inslaan was zijn theorie.

Er staat al bij dat het tot eind mei gratis beschikbaar is, ik heb inmiddels ook alle beschikbare edities lokaal staan.
 

Terug
Bovenaan