Thermostaat kapot


Waaierhandgarnaaltje

Active member
Lid geworden
14 april 2017
Berichten
35
Leeftijd
25
Hallo!

Ik heb een vraagje, ik heb een thermostaat in mijn normale aquarium (die werkt uitstekend) en een in mijn "baby tank" nu heb ik de in de baby tank gister aangesloten en ingesteld op 22°C, toen ik even later op de thermometer keek schrok ik, de thermometer gaf een temteratuur aan van 30°C. De thermostaat is dus stuk, maar kan ik deze zelf repareren? Of komt het omdat er geen stroming in die tank zit?

Ik hoop dat iemand het antwoord weet :!

Groetjes!
 
Nee de thermometer hangt niet naast de verwarming, maar als je het verschil voelt tussen mijn beide aquaria is de kleine bak echt veel warmer
 
zal moeilijk gaan dat zelf repareren en als je het al lukt krijg het dan maar weer waterdicht
zou gewoon een nieuwe halen zijn niet zo duur en het is wel zo veilig
 
Zoals jaap al zegt zou ik geen risico willen nemen voor die paar centen. En het is nog maar de vraag of je het kan maken.
 
Ik zou ook gaan voor een nieuwe, je moet het ding wel kunnen vertrouwen. Ik weet dat iemand hier op het forum al zijn vissen eens is verloren doordat het water veel te warm werd, dit wil je niet mee maken. En zoals Jaap al zei, hij moet waterdicht blijven. Ik heb eens een opdonder gehad door eentje die blijkbaar niet meer waterdicht was :stars:
 

Terug
Bovenaan