Terug van weggeweest


Joke

Member
Lid geworden
27 januari 2024
Berichten
6
Leeftijd
44
Dag allemaal,

Tot zo'n jaar of 10 geleden zat ik op dit forum.
Het doet goed om terug te zijn, en al merk ik dat er heel wat anders werkt, op het eerste zicht is dit nog steeds een forum van top-niveau!
Momenteel wonen we in een caravan (verbouwingen) en sinds een paar maand druk ik mijn aquarium gemis de kop in met een bakje van ca. 45 liter.
Het is toch weer wat zoeken, en zo'n klein bakje vind ik minder evident, maar genieten doe ik zeker!
Tijdens het googelen naar wat info kwam ik hier terecht, en zo besloot ik jullie terug te vergezellen. (Nergens beter dan hier wat mij betreft)
 
Welkom terug Joke! Heb je al plannen voor een nieuw aquarium in huis na de verbouwing?😁
 
Ow gezellig lekker bezig met bakjes, wilde je al iets laten voorgroeien om later te verspreiden maar welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joke
Welkom terug bij de club Joke. En succes met verbouwen van huis en aquarium.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joke
Welkom terug Joke! Heb je al plannen voor een nieuw aquarium in huis na de verbouwing?😁
Ja hoor.
Ik kreeg mijn man akkoord voor een bak van 2,5m (of een beetje langer).
De waterleiding + afvoer zijn al voorzien! Het zal nog even duren, maar ooit komt die bak er :DD
Welkom terug Joke! Heb je al plannen voor een nieuw aquarium in huis na de verbouwing?😁
 
Welkom terug op het forum Joke. Drukke tijd zo met verbouwen neem ik aan. Wat voor aquarium had je eerst?
Een gezelschapsbak van 1,20m.
Met planten als belangrijkste ingrediënt, en enkel kleinere vissen
 
Ja hoor.
Ik kreeg mijn man akkoord voor een bak van 2,5m (of een beetje langer).
De waterleiding + afvoer zijn al voorzien! Het zal nog even duren, maar ooit komt die bak er :DD
Gaaf! Ga je dan automatische waterwissels doen?
 
Gaaf! Ga je dan automatische waterwissels doen?
Daar ben ik nog niet helemaal aan uit... ik ken niet veel van al die techniek en handige extra's.
Dit zijn zaken die ik zeker wil bekijken, maar momenteel gaat mijn aandacht meer naar de verbouwingen van het huis.
Misschien moet ik een lijstje aanleggen met "te bestuderen" (zelfs led-verlichting is nog nieuw voor me)
 
Welkom (terug) Joke.

Voor mij geldt hetzelfde, de techniek heeft niet stil gestaan en wat nu standaard is, was vroeger onbekend. Maar ook wel andersom hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joke
Welkom terug Joke.
Mijn tip: bekijk en lees over de nieuwe snufjes en pik eruit wat je mee wilt nemen of zelf wilt proberen. Je kunt het je net zo moeilijk/duur/lastig maken als je zelf wilt. Maar ik ga ervan uit dat er uit eindelijk een prima bak komt te staan!
 

Terug
Bovenaan