Terrariumplant (Hemigraphis colorata.) in mijn bak?!


Ja, op de vensterbank gaat ook. Zal zo snel mogelijk op zoek gaan naar een oplossing.
 
Jammer genoeg heb ik na lange tijd nog altijd niets gehoord van AquaFizz.
Ik heb besloten om het hierbij te laten, en er geen moeite meer in te steken.
Al zijn het wel 20 euro de ''prullenmand'' in.
 
Ik kan en wil me er niet mee bemoeien maar als het om zo n groot bedrag gaat dan bleef ik wel mailen en bellen hoor. Ik heb in het verleden nooit geen problemen met Aquafizz gehad. Huib heeft me altijd netjes behandeld.
 
Ze staan ook op FB trouwens dus misschien kun je zo wel contact krijgen.
 
Ik heb al 2 keer gebeld en 2 mailtjes gestuurd.
1 mailtje daarvan was omdat ik vroeg wanneer het juist geleverd ging worden en welke termijn er op zat, zodat ik wist wanneer ik thuis moest zijn.
 
Zou gewoon op de FB pagina een post neerzetten met jouw klacht.
Slechte reclame willen ze niet, dus misschien worden ze dan wel ineens wakker.
 
Ik hoop het. Zo is het ook dat ze me een terrariumplant hebben verkocht als een aquariumplant. Maar dat is verder wel opgelost. ;)
Een nieuwe fles Profito is niet nodig, omdat ze dan zeker veel kosten hebben zoals Porto.
Terugbetalen is ook goed. ;)
 
Precies, ik zou het er ook niet bij laten zitten. 20 euro is niet niks. Hopen dat ze nu gaan reageren dan.
 
Had het berichtje geplaatst op FB, nog geen 5 minuten later kreeg ik telefoon om mijn rekeningnummer door te geven om het geld terug over te maken.
Dat is pas service. :thumbs:
 
Daar heb je ook wel ergens een punt. Maar dankzij jullie ben ik nu toch wel 20 euro rijker, als het aan mij had gelegen had ik het zo gelaten. ;)
 
Noem ik ook niet echt service als je er zelf zo hard achteraan moet gaan. Maar goed belangrijkste is dat je je geld terug krijgt. Daar heb je namelijk ook gewoon recht op.
 
Ja het is opgelost maar echt snel en van harte was het niet.
 
Ik heb in het verleden alleen maar goede ervaringen met ze gehad dus wat hier de reden van is durf ik niet te zeggen. Ik heb er dikwijls garnalen besteld en altijd een goede en vlotte service gehad.
 
Als dit rechtgezet wordt, wil ik ze nog wel een kans geven en nog eens bij hen bestellen.
 
Het zijn ook mensen dus zullen ze ook fouten maken;).
 
Bizar dat bellen en mailen niet helpt en zet je iets op Fb, dan ineens kan het wel.

Maar ja, jij hebt in elk geval je geld terug! Goed dat je hebt doorgezet, is toch een flink bedrag.
 
Tja, via FB wordt het "openbaar" en dan heeft men sneller de wil om te reageren want negatieve publiciteit daar zit geen zaak op te wachten denk ik zo:).
 
Bizar dat bellen en mailen niet helpt en zet je iets op Fb, dan ineens kan het wel.

Maar ja, jij hebt in elk geval je geld terug! Goed dat je hebt doorgezet, is toch een flink bedrag.
Bellen deed ik altijd 's avonds om 16uur na school, had nooit niet echt verder andere kansen.
Tja, nu had ik het om 10 uur geplaatst op FB en om 10:05 krijg ik al direct reactie. ;)
 
Tja, via FB wordt het "openbaar" en dan heeft men sneller de wil om te reageren want negatieve publiciteit daar zit geen zaak op te wachten denk ik zo:).
Dat is een zeer sterk punt, en ligt ook zeer gevoelig. En daar kijken ze dan ook het meeste naar.
 

Terug
Bovenaan