Terrariumhuis

  • Onderwerp starter MarlonnekeW
  • Startdatum

M

MarlonnekeW

Guest
Een paar maanden geleden was ik op zoek naar een aanbieder van volglas aquariums op maat en hiervoor ben ik uiteindelijk uitgekomen bij Terrariumhuis.nl.

Ze verkopen hier verschillende standaardmaten, maar je kunt ook een aquarium met afwijkende maten laten maken. Mocht je zelf een aquarium willen kitten, dan is het ook mogelijk om op maat gesneden glas te bestellen en alle verdere benodigdheden hiervoor (van deze optie heb ik geen gebruik gemaakt). Omdat ik op zoek was naar een afwijkende maat, heb ik een offerte aangevraagd. Ik werd hierbij heel vriendelijk geholpen door de eigenaar.

De prijzen zijn erg schappelijk; ik moest � 52,50 per aquarium betalen voor 2 bakken van 70x40x35mm met 6mm glas en glazen verstevigingsstrips.

De levering ging ook erg soepel; ik kon de aquariums na een paar dagen op komen halen in Breda. Ze waren prima beschermd met piepschuim en ik werd keurig geholpen bij het in de auto zetten van de aquariums.

Ik vind het lastig om de kwaliteit van de kitnaden te beoordelen, omdat dit mijn eerste volglas aquarium zijn, maar als leek vind ik ze er goed uitzien en tot nu toe blijft het water er nog allemaal inzitten.

Dus voor iedereen die op zoek is naar betaalbare op maat gemaakte aquariums is dit bedrijf wat mij betreft zeker een aanrader!

Kwaliteit van het assortiment
Goed

Breedte van het assortiment
Goed

Klantvriendelijkheid
Zeer goed

Service
Zeer goed

Kennis van zaken
Goed

Prijsstelling
Zeer goed
 

Terug
Bovenaan