Terrarium hout in aquarium


G

Guppenhouderr

Guest
Hallo, ik heb mijn eerste aquarium laatst gekocht en ik wil hem nu gaan inrichten. Ik moet nog hout en planten hebben en ik heb een paar vraagjes. Ten eerste heb ik nog een groot stuk hout liggen dat uit een terrarium komt. Ik zal er een foto bij doen. Zou ik dit ook kunnen gebruiken in het aquarium of moet ik daar speciaal hout voor kopen. En wat zijn niet te moeilijk planten.
Alvast bedankt. Ohja nog een vraagje als het te gebruiken is moet ik dan nog iets speciaals doen met het hout. (Koken of schoonmaken of iets dergelijks)

15222271504186312832716896847306.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, ik heb mijn eerste aquarium laatst gekocht en ik wil hem nu gaan inrichten. Ik moet nog hout en planten hebben en ik heb een paar vraagjes. Ten eerste heb ik nog een groot stuk hout liggen dat uit een terrarium komt. Ik zal er een foto bij doen. Zou ik dit ook kunnen gebruiken in het aquarium of moet ik daar speciaal hout voor kopen. En wat zijn niet te moeilijk planten.
Alvast bedankt.

Bekijk bijlage 246920
Dat is spiderwood, dus je kunt het gebruiken in een aquarium.
 
kan maar met 1 kanttekening hangt natuurlijk af of je ook bewoners in het terrarium had zitten
de combi oud gebruikers vervuiling :juggle: en vissen lijkt me niet echt een goed idee :sorry::D
 
Tsja Jaap, we kunnen ook "te" voorzichtig zijn.
Goed schoonboenen volstaat in mijn optiek. Mocht je het niet vertrouwen evt. overgieten met kokend water.
 

Terug
Bovenaan