TC420 Licht schema's van forum leden.


G

GewoonJoey

Guest
Beste mensen,

Omdat ik zelf ook nog opzoek ben naar een goeie instelling even dit topic.
Misschien wel makkelijk om verschillende schema's te delen met elkaar?

Zelf heb ik helaas nog geen schema om te delen maar hoop dat er mensen zijn die dit wel hebben!
 
Hier heb ik zelf ook al aan zitten denken, maar ik denk dat je tegen een praktisch puntje aan gaat lopen.

Wat voor led strips heb je met welke kleur en wat zijn de aantallen?

Ik heb bv 2x 1m RGB, 2x 1m warm wit en 3x 1m helder wit.
Dan kom je op een heel ander schema uit dan mensen die alleen RGB hebben of alleen helder wit.
 
Hier is mijn TC420 schema te vinden http://1drv.ms/1IyoSX2

1= Rood
2= Groen
3= Blauw
4= Wit

ik maak gebruik van 4x 50CM RGBW LED strip (dus 1 strip met om en om een RGB en een witte SMD5050 LED), dit hangt boven een 60cm bak.

Lauwrensz
 
Ik denk dat als erbij vermeld word welke leds gebruikt worden er zeker wel iets mee gedaan kan worden.
Als je net dat ene schema nodig hebt dan kan die maar eens net hier tussen staan.

Ik ben nu druk bezig met een RGB/koud wit schema voor mijn eigen bak en krijg nog een aantal schema's toegestuurd.
Zodra ik deze heb post ik ze hier!
 
Is denk ik van veels te veel dingen afhankelijk. Aan mijn schema,s heb je niks hoor
 
AquaforA � Bekijk onderwerp - LED verlichting met LED controller

ik heb alleen ervaring met een led time controller "tc420" Deze kun je mooi ...
controller tc420 werkt bij mij goed en heb zelf schema aangepast!
www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=8&t=10326 -
 
Staat genoeg op Google,toch?
 
Ik heb op google niet echt iets kunnen vinden.
Wel dat er verschillende standaard schema's zijn zoals africa en amazone etc.
Deze heb ik helaas niet kunnen vinden.
Heb nu wel een schema via youtube nagemaakt en deze zal ik hier snel plaatsen!

Verder leek het me gewoon leuk om onderling je schemas te delen met elkaar.
Dat was meer der reden voor dit topic.
Zo heeft iedereen er iets aan.
 
Circuits Online - Elektronica en meer



www.circuitsonline.net/






Over deze site � Het Team � Updates � RSS feeds � Polls � Je gegevens � Audio � Lichteffecten � Modelbouw � Meten & testen � Voedingen � Computer & ...


Kijk eens bij schakelingen.
 
Iemand enig idee wat het verschil is tussen de *.tmf en *.pmf bestanden?
Ik kan alleen de pmf openen met mijn software, en zou wel eens een blik willen werpen op de roulerende schema's...
(nee, bestandsnaam wijzigen biedt geen soelaas)
 
Ik zat met hetzelfde,
een ICTer op mijn werk legde mij uit dat deze alleen werken mits je het originele programma van de disc heb geladen, en dus het apparaat hebt aangeschaft.
Dinsdag komt mijn controller binnen dus kan ik er volgende week meer van zeggen.
 
Op mijn link staat ook het bijbehorende programma (de zip file). Wat het verschil is weet ik niet maar je hebt beide bestanden nodig om het schema te kunnen gebruiken.
 
Ik heb het programma geinstalleerd vanaf de CD... alle tmf's worden niet herkend.
 
Voor het openen van een tmf bestand moet je de optie "Input Mode" gebruiken (zie schermafdruk hieronder).

713631lbakker_0_82_capture.jpg


Dit is een oude versie van mijn licht schema.
 
Ja hoor, dat is de gouden tip.
Dankjewel!
 
top die zocht ik ook nu kan ik de boel wel openen
 

Terug
Bovenaan