Taiwanese garnalenbakjes van Seabait


Op de beurs wat voer gekocht.
20171119_183955.jpg
20171119_203924.jpg
20171120_152320.jpg
20171120_153650.jpg
 
Wat een schitterende foto’s! Zie ik daar nou een hele zwarte garnaal??? Mooi!
 
Dank jullie.

Ja enkel op de staart wat wit,noemen ze King kong extreem als ik het goed heb en lopen er nog een aantal van.
 
Heb het met tussenpozen gedaan dus valt wel mee! ;)
Zitten er nog flink wat in de bak maar wordt steeds lastiger om ze te vangen.
 
Je wilt alle King kongs overzetten naar je nieuwe bak? Dan ben je nog wel een zondagmiddag zoet denk ik:daisy:
 
Mooie plaatjes John en wat een pak werk om die uit te scheppen .
Wat het eten betreft die vreten toch niet meer dan hun baasje :D
 
Danku dank u ;)

Nou in verhouding eten de garnalen heel veel meer dan hun baasje hoor! :juggle: :D
Kost wel ff wat tijd het uitvangen maar is ook wel leuk.
 
Mooi hoor, vooral die eerste bak kan me wel bevallen. Die lollies zijn populair zo te zien!
 
Die zijn heel populair idd Nicole maar ze zijn ook niet goedkoop dus heb me voorgenomen om ze enkel de eerste woensdag vd maand te geven! ;)

Bedankt Guppy.
 
Die zijn heel populair idd Nicole maar ze zijn ook niet goedkoop dus heb me voorgenomen om ze enkel de eerste woensdag vd maand te geven! ;)

Bedankt Guppy.
Ik zag ze in een online shop, maar heb ze nog niet gekocht om wille van de prijs. Had al genoeg in mijn mandje liggen. Maar ik vind ze erg leuk dus bij de volgende bestelling gaan ze wel mee.
 
Sam's Shrimps verkoopt ze ook ze hebben een facebook pagina.. Heb eigenlijk maar een vraag hoe krijg jij je mos zo mooi groen? Mooie garnalen en bakjes!!
 

Terug
Bovenaan