Stromingspomp rio450


Mandykuh

Well-known member
Lid geworden
5 november 2012
Berichten
1,873
Ik ga maar eens op zoek na een stromingspomp zodat het vuil niet blijft liggen mare ik heb er geen ervaring mee. Ik wil niet dat mn manen tegen het raam aangeplakt hangen of ertussen in kunnen komen en geen mega groot lomp ding.

Iemand tips?

4011708001547_1.jpg
 
Ik zou dan een stromingspomp kopen die je kan regelen qua sterkte.
 
Uhm mn topic naam was dus stromingspomp niet stellingen hahaha
 
Wat voor filters staan er op de bak en hoe zitten de in en uitstromen hiervan aangesloten?

Wellicht heb je helemaal geen extra stroming nodig om het probleem op te lossen.
 
Wat voor filters staan er op de bak en hoe zitten de in en uitstromen hiervan aangesloten?

Wellicht heb je helemaal geen extra stroming nodig om het probleem op te lossen.

Ben ik het mee eens. Door goed op elkaar afstellen van het afzuigpunt en de retourstroom kun je al veel extra bereiken. Is bij ook gelukt.
 
20180515_140620.jpg
Wat voor filters staan er op de bak en hoe zitten de in en uitstromen hiervan aangesloten?

Wellicht heb je helemaal geen extra stroming nodig om het probleem op te lossen.


Ik denk dat dat zeker waar is.

Alleen 1 nadeel ik heb van dat aansluiten enz echt 0,0 verstand helaas.

Intern de hydra50 extern de Eheim prof 3 1200 xl.

In en uit en beide kanten. Hydra zit aan de uitstroomkant.

Momenteel zit de uitstroom even zo aangezien aquaveldhuis nog steeds mn probleem niet heeft opgelost of jeh hun probleem grrrr.

Uit ziet even zo en in zit netjes met bocht en stang enz.
 
Oh toevallig had ik vanmorgen deze nog gemaakt na een nitriet piek:juggle: nog even en de hele bak vliegt zo eruit als ik de problemen niet onder controle ga krijgen. Dus nu de filters aanpakken.

Geel is in.
Rood is de hydra50
En groen moet je goed kijken maar zit de uitstroom

20180515_141737.jpg