Stelling bouwmarkt


Wellicht handig om ook rond te zien op het internet met de termen 'aluminium frame aquarium' in de talen waar je sterk in bent.
 
Inderdaad, de stelling aan de muur vastmaken. Het metalen deel kan natuurlijk druk naar beneden aan maar mocht je aan de zijkant, per ongeluk, ergens tegenaan stoten....
Zelf ben ik het helemaal eens met @World Citizen; e.e.a. zou niet mijn voorkeer hebben.


Ben je blind? dan? Mocht je er tegen aan stoten????? Deze stelling staat al 18 jaar...
Als je niet weet waar je het over hebt.
En met kinderen?? en grote honden???? Vreemde redenering. .Wat zouden die moeten doen?
Bellen blazen met stukje luchtslang.
 
Bertus heeft overigens wel gelijk met zijn bewering dat er betere staanders bestaan. Met name de bouwmarkt Bauhaus, in ons geval in Hengelo, verkoopt staanders die zeker twee keer zo dik zijn en erg sterk. Dit is er een voorbeeld van. Daarboven verkopen ze nóg een zwaardere kwaliteit waar ik mijn bak wel op durf te zetten. Voor de goede orde; deze kwaliteit heb ik nooit gezien bij Gamma, Praxis of andere bouwmarkten.

Bekijk bijlage 257528 Bekijk bijlage 257529

Die zou ik niet kopen.
 
Wellicht handig om ook rond te zien op het internet met de termen 'aluminium frame aquarium' in de talen waar je sterk in bent.


Geen aluminium frame.
Stalen stelling.
Zoals deze. door de 4 draagpunten schrankt hij niet. Kosstte mij 25 euro per stelling.
20180903_202210-jpg.jpg
 
ik heb dit gevonden bij https://handytube.nl/ aluminium koker profielen met koppelstukken
Zou ik niet doen. De boel wordt bij elkaar gehouden door kunststof blokjes. Hoe dat zich op den duur houdt is nog maar de vraag. Plastic kan bros worden of vervormen als er veel gewicht op komt. Misschien dat die staalkern blokjes wel sterk genoeg zijn en blijven.
Maar naar mijn idee beter een stelling met een metalen frame en metalen bevestigingen. De Hornbach heeft ook wel stevige profielen.
 
Zou ik niet doen. De boel wordt bij elkaar gehouden door kunststof blokjes. Hoe dat zich op den duur houdt is nog maar de vraag. Plastic kan bros worden of vervormen als er veel gewicht op komt. Misschien dat die staalkern blokjes wel sterk genoeg zijn en blijven.
Maar naar mijn idee beter een stelling met een metalen frame en metalen bevestigingen. De Hornbach heeft ook wel stevige profielen.

Waar basseer jij op dat dit niet zou kunnen? want ditsoort constructies worden heel veel gebruikt in de aquariawereld, overigens is deze constructie vele malen sterker dan een rek uit de bouwmarkt
 
Zou ik niet doen. De boel wordt bij elkaar gehouden door kunststof blokjes. Hoe dat zich op den duur houdt is nog maar de vraag. Plastic kan bros worden of vervormen als er veel gewicht op komt. Misschien dat die staalkern blokjes wel sterk genoeg zijn en blijven.
Maar naar mijn idee beter een stelling met een metalen frame en metalen bevestigingen. De Hornbach heeft ook wel stevige profielen.
Dan zouden al die kunststof pootjes onder aquariumkasten ook niet deugen?
 
Kunststof heeft last van kruip. Dat is vervorming onder langdurige belasting.
 
Die zal zijn , maar niet bij een stelling , hoor. die mep je errin met kunststof hamer.
jn sterk, hoor. ook in alu .uitvoering.
 

Terug
Bovenaan