Steenwijk(NL)-Azaqua.nl


JeePee

Well-known member
Lid geworden
5 september 2019
Berichten
109
Leeftijd
42
Iemand hier ervaringen mee?
Vind ze nog niet terug in deze lijst.
 
ik bestel hier altijd mijn plantenvoeding van aqua rebell wordt altijd netjes verpakt en vlot geleverd
 
Mijn LEDs online besteld en binnen 24u geleverd.
 
Azaqua is een hele betrouwbare en vakkundige (web)winkel en importeur van oa Daytime led verlichting.
Op de site van Azaqua vindt je een ruime plantenkeuze, veel inrichtings voorbeelden, veel informatie en alle benodigdheden.
 
Alleen maar positieve ervaringen.
Lilypipes-set gekocht. Prima kwaliteit.
 
Toch goed om te weten of de zaken nog steeds in orde zijn😅
 
Inderdaad een topzaak, zowel qua service als producten
 
Vandaag nog plantjes opgehaalt bij de winkel zelf. Prima winkel die me goed konden helpen👍
 
Roger that. Prima service!
 
Kan ik alleen maar bevestigen. Mailtje gestuurd met de vraag of ze ook de asjes/rotor van mijn filtertje konden bestellen.
Vliegensvlug een reactie met een link naar de webshop waar het artikel al te bestellen was. Hadden ze snel toegevoegd.
Natuurlijk levertijd omdat ze dat product aanvankelijk niet voerden, maar de levering is erg goed verlopen.

Eerdere antwoorden op vragen van mij en levering van bestelling ook prima.
 
Onlangs een heater besteld bij deze webwinkel.
Levering was helemaal in orde. Kreeg er een leuke pen bij. Heater was erg vriendelijk geprijsd (elders een stuk duurder). Zeer tevreden over!
 
Hele verlichtingslijn 250 (daytime led) komt er vandaan denkt prima mee en is snel met antwoorden bij een vraag
kortom prima mee te werken.
 

Terug
Bovenaan