Stabilisatie mat Trofis puntius 1800


L

Loes en Marc

Guest
Over 1,5 week word onze nieuwe Trofis Puntius 1800 bezorgd nu was mijn vraag moet er tussen het meubel en het aquarium wel of geen stabilisatiemat? En zo ja, zit deze erbij geleverd?

Mij is verteld dat als het aquarium in een soort van frame staat (zoals bij Juwel) dat er geen mat tussen hoeft en als het aquarium rechtstreeks met het glas op het meubel komt (zoals bij aquatlantis) er wel een mat tussen moet.

Natuurlijk heb ik de trofis puntius in het echt gezien in de winkel maar toen heb ik er niet op gelet of er een mat tussen zat en het is me ook niet opgevallen, bij de aquatlantis zag ik het meteen dus eigenlijk denk ik zelf dat het niet nodig is anders had ik het in de winkel wel gezien.


Wie kan uitsluitsel geven?
 
Als de bak een zwevende bodem heeft (zoals bij Juwel) wordt doorgaans afgeraden om er een mat onder te doen, ook door de fabrikant als ik me niet vergis.
 
Jones zei:
Als de bak een zwevende bodem heeft (zoals bij Juwel) wordt doorgaans afgeraden om er een mat onder te doen, ook door de fabrikant als ik me niet vergis.

Ja inderdaad precies wat ik al vermelde dus.

Maar de vraag luid dus, heeft een trofis puntius 1800 een "zwevende bodem" of niet..... En zo niet zit er dan een mat bijgeleverd of moet deze los gekocht worden?
 
Waarom informeer je dan niet?

1 mail ,of 1 telefoontje.
Dan weet je het sneller.
 
als je goed kijkt naar de foto op de site zie je de rand van de bak iets boven de kast staan houd dus in dat er een frame tussen glas en kast zit
en daar mag niets onder volgens de beschrijving
en net wat bertus zegt even bellen is handiger


mvg

jaap

ps heb zelf ook even geinformeerd bij een ander forumlid voor dat ik mijn bak kreeg dus zo gek is je vraag niet
en voor dat bertus gaat roepen was de avond voor de levering winkel was dus dicht :petjeaf: ;)
 
Ik heb Trofis Colisa A-1800 hier mocht geen mat tussen. De bak zit aan de onderkant in een kunststof frame. Het glas "zweeft" dus.
 
Crash zei:
Ik heb Trofis Colisa A-1800 hier mocht geen mat tussen. De bak zit aan de onderkant in een kunststof frame. Het glas "zweeft" dus.

Aan dit antwoord heb ik wat, bedankt. Ga er van uit dat het bij de puntius ook wel zo zou zijn dan.
 

Terug
Bovenaan