Sproeikop/tuinspuit gebruiken tijdens waterwissel?


Neen, opgelost gas daar heb ik het over en niet alleen voor zo dom discus vissen zo kort over nagedacht.
Beetje ga ik zeggen.
Laat me maar lachen, wat een onbeschrijfelijke onkunde kan er toch maar telkens her en der verkondigt worden!bubbeltjes lucht en bubbeltjes gas .
Whats the final conclusion of systhem that is being dumme fied full.
Om opgeloste stikstof uit de kraan direct toe te voegen dmv een sproeiding helpt de slijmhuid en kiewen van alles beschermen.šŸ˜„
Sorry, kan aan mn lange dag liggen maar ik volg het even niet meeršŸ¤£ Is het nu perse slecht of kan het juist geen kwaad?
 
Om de (harde) straal wat te kunnen regelen en te voorkomen dat alles uit de bodem wordt geblazen ben ik van plan om een sproeikop/tuinspuit te gebruiken tijdens waterwisselen. Ook makkelijk is dat hier een 'stop' op zit zodat je niet het hele huis door hoeft te rennen wanneer de bak vol is om de kraan uit te draaien šŸ¤£

Kan dit kwaad? Staat me iets van bij dat ik hier ooit iets over gelezen heb maar kan het echt nergens meer vinden. Ging volgens mij over veel luchtbellen die vrijkwamen tijden het gebruik van een sproeikop en dat dat ergens slecht voor zou zijn.
Vergeef me als ik onzin uitkraam maar ik durf te zweren dat ik hier ooit iets over gelezen heb šŸ¤£šŸ˜…

Dit is wat ik van plan ben om te gaan gebruiken. De beroemde Power Warriors Mod APK 16.5-game voor degenen die fan zijn van Dragon Ball, de game is nu beschikbaar op de https://getmodnow.com/power-warriors-mod-apk.html -website met veiligheid en beveiliging, zodat je het met een gerust hart kunt ervaren.
Mag ik vragen wat de lengte van de kraan is?
 

Terug
Bovenaan