Sluierstaarten van roym


roym

Active member
Lid geworden
30 april 2014
Berichten
39
Locatie
Heerhugowaard
Hallo allemaal,

Ik had al een kleine sneak preview gegeven een tijdje terug en het werd nu toch wel heel erg tijd om de vissen voor te stellen. Helaas hebben we kwa camera's alleen iPhones in huis dus de foto's zijn niet heel scherp.

Eva
roymeva1.jpg


Jesse
roymjesse1.jpg


Joerie
roymjoerie1.jpg

roymjoerie2.jpg


Liv
roymliv1.jpg

roymliv2.jpg


Luigie
roymluigie1.jpg


Mario
roymmario1.jpg


En we hebben ook nog 2 moor sluiers en 2 appelslakken, alleen wilden de twee mooren niet op de foto. Dus die komen nog.
De ene moor is bloeb en dat is een redding bij mijn ouders vandaan, die heeft namelijk een heel jaar in een kom gezeten. En met de andere en bovenstaande goudvis is het allemaal mee begonnen, alleen is daarvan de staart gedraaid. Voor de rest doet hij het gelukkig prima en is altijd heel gretig achter de dames aan om te paaien.

Ik heb vorige week de lichtkap van juwel gemod met ledstrips. Aangezien ik naast een witte leds ook digitale leds heb ingebouwd kon ik leuke effecten maken waar ik ook even een filmpje van heb gemaakt.

Zons opgang
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/gZGn_MuhC80" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Zons ondergang
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/E0n_Bo2fogg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Maan licht
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/BkhQvynTp8o" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

En naast de gewone dag-nacht cyclus heb ik ook nog een paar effecten voor de grap gemaakt

Bliksem
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/CFDlINdO9HM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Regenboog
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/z6PvbMCC-vI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Willekeurig
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/uRTP8pjAjjw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
Wat een leuk gezelschap sluiers zo ;) Vind Jesse echt een schatje, en je telescoopogen ook :D
 
Mooi gedaan met die leds. Eva lijkt wel wat op mijn elvis :)
Mario is echt een dropje
 
Oh wat leuk. Ja Eva en Mario zijn mijn favorieten wat een geweldige vissen.
 
Eva en Mario zijn inderdaad wel de mooiste vissen, alhoewel Luigie ook mooi kan uitgroeien denk ik.
Ik was nog wel even bang dat de planten filnk achteruit zouden gaan door het verbouwen van de lichtbak, uiteindelijk hebben de vissen en planten het namelijk 3 dagen zonder licht moeten doen en vond ik het lichtopbrengst een stuk minder dan dat ik had met de juwel balken (wel apart want ik zou volgens mijn berekeningen meer lumen moeten opbrengen).

Maar wat blijkt, alles is aan het groeien als kool :).
Vooral de waterpest maakte in een paar dagen een flinke sprong naar boven. Ik heb alsnog wel een extra ledstrip besteld om er bij te hangen.
 

Terug
Bovenaan