shin Mao Nano zee bakkie gestart

  • Onderwerp starter Sterremos
  • Startdatum

Selectie_017.png
Mag ik vragen wat je hiervoor hebt moeten betalen Ron?


sorry John, een tijdje niet meer op het forum geweest door de drukte.
ik heb het systeem aangpast, vond het met de vlotter niet echt safe, ik heb een electronisch plaatje gekocht op ali voor nog geen 3 euro. deze sluit je aan op 12 volt, sluit je pomp aan en hangt twee kabeltjes in het water, als er 1 geen water voelt gaat de pomp aan.

dit werkt voor nu nog feilloos



https://www.aliexpress.com/item/Wat...C-DC-9-12V-S018-High-Quality/32804564833.html
 
klinkt inderdaad als een mooie en vooral goedkope oplossing, het enige dat ik mij afvraag is of het geen kwaad kan om twee kabeltjes constant in het water te stoppen. Ik lees regelmatig dat mensen te hoge waardes hebben van allerlei metalen in hun bak.
(lees het niet als commentaar maar ben gewoon even hardop aan het denken)
 
Hoe werkt het systeem dan dat bv Red Sea levert bij de Reefer? Of gaat dat met een vlotter?
 
We zijn weer een aantal weken verder, waterwaardes zijn inorde en een paar bewoners gekocht en een anemoontje .
Best last gehad van veel alg, maar is nu op hun retour, het water was te schoon, er moest meer "vevuiling" in de bak komen voor de aangroei van de bacteriën .

20170813_112108.jpg
 
ik ben ook slecht in namen hoor;)

Vraag maar aan Henk als je me niet geloofd, of heette die nu Marcel:D:D;)
 
Is dat zo een drukke zwemmer ?
Hadden ze hier in mijn oude lfs ook volgens mij , maar weet de naam ook niet .
Prijzig visje toch ?

Nee is heel rustig visje ligt op het steen en doet weinig, prijs was ongeveer 17.5 ps
 
Goede vraag en jammer genoeg hebben we hier nog maar weinig van gehoord:'(
 

Terug
Bovenaan