Ruzie honinggoeramis


Iskew

Active member
Lid geworden
23 februari 2021
Berichten
29
Leeftijd
18
Hallo, ik heb in mijn aquarium 10 kardinaal tetras en ik had 5 honinggoeramis, laatst is 1 mannetje overleden en het andere mannetje laat zich nu ook niet meer zoveel zien.. dus dan zijn er nog 3 vrouwtjes over alleen die maken nu ruzie, wat kan ik hier het beste aan doen? Kan ik een nieuw mannetje kopen of zullen ze die niet accepteren
 
Hoe groot is de bak en heb je een foto hiervan? Weet je zeker dat het vrouwen zijn overigens?
 
Hoe groot is de bak en heb je een foto hiervan? Weet je zeker dat het vrouwen zijn overigens?
Mijn bak is 60x30x30 volgensmij? Iets groter. Ik weet wel zeker dat het vrouwtjes zijn ja
 

Bijlagen

  • 20210630_105532.jpg
    20210630_105532.jpg
    329.7 KB · Weergaven: 127
Op welke temperatuur heb je de bak staan?
 
Er van uitgaande dat je metertje iets kan afwijken zitten ze nu in paarstand rond de 25 graden en dan worden het krengen, verlaag de temperatuur wat en er zal meer rust komen.
 
Er van uitgaande dat je metertje iets kan afwijken zitten ze nu in paarstand rond de 25 graden en dan worden het krengen, verlaag de temperatuur wat en er zal meer rust komen.
Haha oké bedankt!
 
Volgens mij heb je de Gold variant. Daarbij zie je lastiger het onderscheid tussen man en vrouw.
 
 

Terug
Bovenaan