"Root Tabs"


J

JJJ

Guest
Dag allemaal,

Ik ben nieuw in de hobby(en op het forum) en ik begin al redelijk verslaafd te worden ben ik bang.

Ik wil graag beginnen met heb bemesten van me bak, ik heb geen CO2 of wat dan ook. Wel heb ik in me substraat een voedingsbodem.

Ik wil graag de zogenaamde "Root Tabs" maken zoals in het filmpje hier onder. Ik vroeg me alleen af welk merk ik het beste in de winkel kan kopen en in wat voor winkels ik het beste terecht kan. Ik ben student en kan al de dure merken niet veroorloven.

Bij voorbaat dank:) Ik sta natuurlijk open voor alternatieven al moet ik zeggen dat ik de lege capsules al gekocht heb.

Dit leek me de perfecte oplossing:

[video]CKXvejLWfF4[/video]
 
Je kan bij aquariumbemesting.nl prima poeder kopen voor kleibollen hoor. Deze gebruiken veel leden.
 
Ik heb bij aquariumbemesting.nl kleibolletjesmix en lateriet gekocht. Dat bij elkaat gedaan, beetje water erbij, bolletjes van draaien en zo bij de wortels van de planten. Planten doen het er goed op en is in verhouding ook niet duur.
 
Welkom,op het forum. Bij bovengenoemde site kun je deze capsules ook kant en klaar kopen.
 
Dat klopt maar wel duurder denk ik.
TS is een student Alex ;). ik koop zelf altijd het goedkoopste in de regel.

Edit: ik ze ze niet eens moet ik zeggen
 
Sorry, ik plakte de verkeerde link. Die bedoel ik ook Alex. dat zijn 20 maar uit de mix haal je veel meer en dat is voor hem als student voordeliger denk ik dan.
Stom dat ik de kleibollenmix als link nam hoor :sorry:.
 
Dat is een aanname van jou kant.Mss zwemt ts wel in het geld.
 
In de eerste post schrijft hij dat hij dure merken niet kan veroorloven ;).
Dus ik denk dat hij zo voordelig mogelijk zoekt. Natuurlijk zijn die 20 ook niet duur maat ja de mix is nog goedkoper toch.
 
Bedankt voor de snelle reacties, ik ga er zo zeker uit komen.

Budget is idd the way to go op het moment, op marktplaats kan je veel goedkoper planten vinden e.d. Al let ik natuurlijk wel op ivm ziektes en plagen.

Nogmaals bedankt:)
 
Ja als student moet je vaak op de kleintjes letten en dat is helemaal niet erg hoor.
Het kan vaak goedkoper dan je denkt. Veel succes alvast.
 
Kun je die voor de huiskamerplanten dan ook veilig voor de bakken gebruiken??
 
JJJ zei:
Bedankt voor de snelle reacties, ik ga er zo zeker uit komen.

Budget is idd the way to go op het moment, op marktplaats kan je veel goedkoper planten vinden e.d. Al let ik natuurlijk wel op ivm ziektes en plagen.

Nogmaals bedankt:)

Nou ,hier ook ,hoor.

Kijk maar bij aangeboden.
 
Haha, Bertus grijpt de mogelijkhgeid aan voor goedkope "reclame" :D ;).
 

Terug
Bovenaan