Rio125 2.0


G

Goudvisfan

Guest
Beste forumgenoten,

Nadat ik 2 jaar geleden een topic had gemaakt over mijn nieuwe rio125, heb ik heel wat plezier gehad. Toch ben ik na een kleine 2 naar lang naar dezelfde scape kijken uit op iets nieuws.

Ik wil dezelfde bak gebruiken voor een volledig nieuwe scape. Ik begin over 1 of 2 weken. Ik ga mijn overige vissen, met pijn in mijn hart, wegdoen via marktplaats. Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ze goed terecht komen. :)

Het plan is dan om een volledig nieuwe scape te maken. Wellicht ga ik nog wat stukken kienhout zoals je die in het oude topic kan zien gebruiken, maar ik wil ook nieuwe elementen kopen. Ondanks dat ik zelf nog zit te beven van enthousiasme, vroeg ik mij af of jullie toevallig nog leuke ideeën hebben. Het forum zit vol ervaring en verschillende soorten mensen.

Ik zat sowieso te denken aan een grasmatje. Ik wil dat de bodem, of tenminste een deel van de bodem echt een dik matje krijgt waar ik een garnalen paradijs kan creëeren. Ook zat ik rond te kijken naar spiderwood, maar ben er nog niet uit of dat is wat ik wil.

Als jullie leuke ideeën hebben, zou super zijn. Dan kan ik de komende weken wat gaan bestellen of rondkijken voor diersoorten die ik zou willen hebben. Ik houd dit topic ook up to date voor de komende tijd, als jullie dat leuk vinden tenminste.

Mvg,
Timo
 

Terug
Bovenaan