Review:superfish aqua 60


S

shark

Guest
http://m.youtube.com/results?q=superfis ... 20led&sm=3
Dit is mijn verhaal met de aqua 60 het is niet mijn eerst heb er vroeger 2 gehad (glazen model)
en nooit last mee gehad het nieuwe model een week geleden gekocht bij poisson d or en alles ging goed tot gisteren de verlichting er de brui aan gaf en niet de lamp jammergenoeg na wat
opzoekwerk zag ik dat ik niet de enige was dus
ik was eraan voor de moeite en zag het niet zitten om in garantie meermaals op en neer te gaan (terugkerend probleem) dus heb ik zelf een oplossing moeten zoeken ik was nogal gek van leds dus heb ik er dit van gemaakt zie filmpje ik zou iedereen aanraden voor een ander model te kiezen goede aquarium slechte verlichting daarom andere modelen met leds zijn beter
 
Welkom!
Volgende keer even leestekens gebruiken. Zoals je het nu hebt getypt, moet je het verhaal eerst 3x lezen voordat je snapt waar het over gaat.
 
Ik heb deze bak al jaren draaien en ben er tevreden over. Hij is mooi van vormgeving en met de verlichting nog geen problemen gehad moet ik zeggen.
 
Ik heb deze bak al een jaar en heb tot nu toe helemaal geen problemen gehad. De verlichting is goed voor planten groei en is bij mij niet kapot gegaan, ook al gebruik ik al 3-4 maanden ledstrips ipv de standard verlichting.
 
ik heb 2 van deze bakken gekregen met beide kapotte verlichting ik heb er zelf ook een led verlichting in gezet draait nu gewoon 14 uur per dag met verlichting planten doen het goed (makkelijke planten) en geen last van alg
 
MelvinB zei:
Welkom!
Volgende keer even leestekens gebruiken. Zoals je het nu hebt getypt, moet je het verhaal eerst 3x lezen voordat je snapt waar het over gaat.
toch wat moeite met lezen MelvinB.
ook zonder punten en en andere toevoegingen is het zonder meer een duidelijk verhaal.

groet

jaap
 

Terug
Bovenaan