1. Bezoekt u onderstaande sponsor om onze server in stand te houden?

Rekord 600 met toebehoren

Discussie in 'Aangeboden' gestart door maliejane, 22 mei 2018.

View Users: View Users
  1. maliejane

maliejane

Lid geworden:
    3 nov 2012
    Hallo allemaal,

Wegens aanschaf van een groter aquarium, verkoop ik mijn rekord 600. Ik heb het aquarium al een aantal jaren en heb er altijd veel plezier van gehad. Het aquarium heeft een deksel met TL armatuur. In het deksel zit ook een klepje voor het voeren. Aquarium is nooit lek geweest en ik heb er altijd veel plezier van gehad.
    1.JPG 4.JPG

Het aquarium staat nu leeg en de plantjes staan in een emmer water.

Specificaties aquarium:
    • Afmetingen: 61 x 31 x 42 cm
    • Gewicht: 12,5 kg
    • Capaciteit: 63 liter
    3.JPG

Inbegrepen accessoires (wat in het aquarium ligt op bovenstaande foto en alles van onderstaande foto):
    • 2 interne filters. Één cristal 300 met nog 3 filter cartridges & reserve bioballs en één aqua-flow 100 zonder cartridges.
    • 1 verwarmingselement, weet niet meer welk merk/type.
    • Één werken lamp in het armatuur en één oude lamp die ik als reserve achter de hand hield (weet niet of deze nog werkt). Beide zijn tropical-super color plus lampen waardoor de kleuren van je vissen beter uitkomen. Lamp is wel al meer dan één jaar oud dus zou eerdaags wel vervangen moeten worden i.v.m. verminderde lichtintensiteit.
    • 1 visnet.
    • De ornamenten van de foto namelijk een schip, een tempel, 2 ardenner breukstenen en 2 stukken kienhout.
    • De planten van de eerste afbeelding: 1 Echinodorus uruguayensis, 1 groene cryptocoryne en 1 roodbruine cryptocoryne. Ook heb ik er nog wat drijfplantjes bij.
    4.JPG

Gaat alleen weg in één koop, dus de toebehoren zijn niet los te koop. Eventueel te koop met de verstevigde MALM kast (zwart bruin, 3 laden) die ik voor onder het aquarium gebruikte.

Richtprijzen:
    - Aquarium en toebehoren: €60,-
    - MALM kast: €20,-
    - Alles samenL €70,-

Graag bieden naar waarde. Wegens formaat alleen op te halen.

2.JPG

5.JPG

Laatst bewerkt: 22 mei 2018