Reefer madness van RRJ


Dat gaat vast goed komen tot nu toe zijn alle vissen totaal niet schuw de anemoonvissen zou je als je wilt zelfs kunnen aaien ben al behoorlijk vaak in mijn vingers gebeten :D

De volgende stap is dat je ze ook kunstjes kan leren Richard:D:D. Het is mij al gelukt om de Poetsgarnaal te leren om zn jas netjes op te hangen zoals je in ons FA kon zien;).
 
@blackmoor Rode flap heet het en het is geenalg maar een bacterie die een soort kleedje over zich heen maakt zoals bijvoorbeeld blauwe "alg"

Ah zo. Hoe komt dat dan? Verkeerde waterwaardes?
 
@jessicapilon hahaha ja gezien erg mooi denk dat het trouwens echt zou lukken zijn erg gefixeerd op eten ;)
@Seabait Bedankt we doen ons best word nog wel een dingetje van de lange adem voordat het is zoals ik het graag zou zien
@blackmoor Dat is een optie ja maar we gaan eerst even nog afwachten of we de balans wat kunnen verbeteren dat zou ook een oorzaak kunnen zijn. Verder hoor ik ook dat het met het warme weer mee zou komen dus ben benieuwd. En we blijven maar leren :D
 
Heb jij ook Poetsgarnalen in je bak?
 
Nog niet maar die gaan wel zeer binnenkort komen. Mijn vissen moeten ook parasiet vrij blijven en ik vind ze nog fantastishc mooi ook
 
Ja ze zijn hier ook lekker ijverig na een gewenningsperiode. De Sexy Shrimp is ook erg mooi maar ja die zijn zo klein weer:(
 
Uiteindelijk wil ik denk ik ook nog een een banded coralshrimp huisvesten de rest zien we nog wel een beejte denk ik zo. Een koppel zeenaalden vind ik ook echt geweldig er is zo ongehoord veel moois te krijgen dat ik de bak in de komende jaren nog eens zie groeien ;)
 
Je kan je hele muur volbouwen met een of meerdere bakken:D:D;)
 
  • Leuk
Waarderingen: RRJ

Terug
Bovenaan