Reefer 170 Zoutwater (RoelHG)


Ik zou de eerste tijd niet meer bij bakken gaan staan kijken want voor je het weet schaf je nummer 3 aan;).
 
Haha nee 2 is even genoeg! Nu ook maar eens kijken hoe ik mijn huidige Reefer verplaatst krijg want daar komt de grote bak te staan.....
 
Dat meen je niet Roel want ik zou niet weten hoe ik onze Reefer verplaatst moet krijgen dus ik ben benieuwd hoe je dat gaat doen. Wij willen nog een andere vloer maar ja dan staat die bak er en de meterbak ook nogeens.
 
Haha ja helaas wel! Nooit van te voren gedacht dat ik zo snel iets anders erbij zou kopen! Maar ik ga 25% van het water overpompen naar een tonnetje. En dan deken eronderen schuiven maar! Het is maar 5 meter gelukkig.
 
Maar ja dan is het nog een heel gewicht wat je moet optillen om de deken eronder te kunnen krijgen denk ik.
 
Oei, dit is bijna niet te geloven maar goed Roel heeft het nu met de baby extra druk natuurlijk en is bezig met nog een bak en alles bijelkaar zal denk ik wat teveel van het goede worden;)
 
En daar gaan we weer


Weer geen visser gezien in de bak :'(:'(:'(
Begint een behoorlijk trend te worden :zwaai:
En dat van de baby wist ie al 9 maanden en heeft zelf nog reservetijd gehad om de boel voor elkaar te krijgen zo jammer dit :'(:'(:D:D
 
Nou Wouter ik had wel het idee al dat hij enkel de grote wilde houden hoor ondanks ik dat niet had gelezen;)
 
Prima verkoop praatje toch Wouter
We zijn wederom benieuwd naar het grotere zee bak gebeuren maar gezien de eerdere gebeurtenissen :juggle::sorry::D:D:engel:
 
Hahaha prachtig om te lezen en hoe iedereen "meeleeft". Maar inderdaad, eerst wilde ik de reefer 170 ernaast houden maar gezien het feit dat de nieuwe bak op deze plek komt te staan en ik er weinig voor voel om 2 bakken te moeten bijhouden heb ik besloten de reefer 170 weg te doen om plaats te maken voor het iets groter bakkie. En ik snap dat er mensen zijn die er bepaalde gedachtes bij hebben en die mogen jullie allemaal stuk voor stuk hebben.

En ja het zal ontzettend druk worden met het nieuwe klein wondertje dus daarom ook de keuze om niet 2 bakken te houden maar 1 grote. Het is nooit de bedoeling geweest om de Reefer zo snel weg te doen maar als ik eerlijk mag zijn is een kleine bak niks voor mij…. daar ben ik achter gekomen. Ik mis de inhoud, de techniek…. etc etc!

PS. Er zaten wel degelijk water en visjes in de Reefer haha!!!
 
1BB48737-28C1-4C56-8032-22AE45C5CB20.jpeg
 
Ik noem het met geld smijten :sorry:

Sommige mensen hebben daar teveel van. En weten van gekkigheid niet wat ze ermee moeten doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Terug
Bovenaan