Rare buik neon tetra


Ok bedankt er zitten een paar pondsnails in, de neon tertras zien er btw kern gezond uit en eten allemaal heel goed en zijn zeer actief
 
Het valt me op dat je veel engelse termen gebruikt, kijk je veel Youtube?

Tetras zijn niet de lastigste vissen maar dragen we vaak ziektes met zich mee.
Ik ben begonnen met 20 tetra's en heb er nu nog 5 over. de rest van de vissen hebben nergens last van alleen valt er af en toe een tetra om ze zitten er hier nu 2 jaar in.
 
Ik heb de vele meer planten bij gedaan ze zien er allemaal heel goed uit en actief en ze eten allemaal goed bedankt iedereen voor de tips

15395095652158777773296899702133.jpg
 
Het valt me op dat je veel engelse termen gebruikt, kijk je veel Youtube?

Tetras zijn niet de lastigste vissen maar dragen we vaak ziektes met zich mee.
Ik ben begonnen met 20 tetra's en heb er nu nog 5 over. de rest van de vissen hebben nergens last van alleen valt er af en toe een tetra om ze zitten er hier nu 2 jaar in.
klopt ik haal mijn informatie van YouTube
 
Iemand een suggestie voor lekker eten voor de tetras want ik voer ze nu dit en nog bevroren bloodwormen, maar ik wil nog een andere basisvoeding

15395098541208265981028238885137.jpg
 
Wat zoek je? Granulaat?

Ik heb afgelopen week de Tropical van Voervoorvis binnen gekregen. Mijn vissen hadden hier nooit wat anders gegeten dan Aquatic Nature, maar aten heel erg gretig van de Tropical. Gretiger dan van de AN.

En dan zou ik er 2 dagen in de week levend of ingevroren voer bij geven. Geen idee wat in het bekje past van een Neon.
 
Dus je raadt tropical flakes aan kan je een link doorsturen van een website waar je het artikel hebt gekocht?
 

Terug
Bovenaan