PWS


D

dschaap

Guest
Hallo allemaal,

Op school doe ik mijn ProfielWerkStuk over erfelijkheid.
Dit ga ik onderzoeken bij mensen, maar ook bij dieren, bij Betta's om precies te zijn.

Nu is mijn vraag welke kleur moet ik bij het starten nemen? Ik dacht zelf aan een doorgekweekte enkele kleur, alle andere kleuren zijn er dan uit.
Misschien heeft iemand anders er nog idee�n over.

Ook heb ik nog een uitgroei bak nodig. Ik vraag me af of ik daar zo'n doorzichtige krat van de hema voor kan gebruiken. Weet iemand dat?

Deze:
http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/ ... -(99000570)

M.V.G.,
Daniel Schaap
 
als uitgroeibak is dat zeker niet goed, je ziet er onder, het is maar 15 liter, dat is net genoeg liter voor een kweekbak :)

ik zou op mp gewoon kijken voor een 60cm ;)
 
Iets verder kijken dan je neus lang is XP
Je kan andere maten aanklikken, neem eenagrootste dan kom je op 50 L. Maar gaat meer om feit of er week makers in zitten. Ik denk dat ik de vraag op labirinth vissen forum ook stel.
 
Als je daar een verwarming in hangt heb je kans dat de wand vervormt of barst. Beter is inderdaad voor een tweedehands bak gaan. Overigens voor een schoolwerk lijken mij platy's of guppen meer geschikt: meer generaties op kortere tijd.
 
Zit jij ook op het labyrintvissenforum? Ik ook :)
De uitgroeibak heb je ook pas nodig als je visjes drie mnd zijn hee, maar het is idd handig om vast alles te hebben ;)
 
ik wil alles aan het begin hebben idd. Die guppen doen we er misschien naast, maar de Betta is spectaculairder. Plus het probleem bij guppen is dat je ze niet kwijt raakt.
 
Guppen raak je juist heel makkelijk kwijt. Voor zulke projecten is het een perfecte vissoort.
 
Misschien dan er naast, maar ik wil sowieso een betta kweek opstarten. dit is een/de manier om hem er door te krijgen bij mijn ouders.
 

Terug
Bovenaan