"project" bakje van tuinkabouter


Dat was het dan...
0AF815EB-1057-46C7-92DB-F9859B795BF3.jpeg

Aquarium is niet verkocht (helaas), na 2 maanden marktplaats geen respons of hele lage biedingen.

Heb dus besloten het aquarium te ontmantelen en alles op te slaan tot ik die ruimte nodig heb of tot ik besluit alles los te gaan verkopen.

Planten en vissen heb ik in mijn grote aquarium gedaan en de garnalen uitgezet in de bioloog waar ze niet gegeten worden.

Verf is inmiddels ook van het glas gehaald, in voorbereiding op een herstart :p

Als zout niet gaat lukken wil ik deze bak als rimless met een frosted achterwand en een ADA soil etc
 
Nu pas voor de eerste keer dit album gezien en ik moet zeggen dat het een mooie bak "was". Natuurlijk erg jammer om zo'n mooie bak op te ruimen maar in dit geval is het met een mooie rede :rolleyes:.

Ik kijk uit naar het album van je zoutwater bak, erg leuk dat er steeds meer zoutwater bakken op dit forum komen :thumbs:
 
Nu pas voor de eerste keer dit album gezien en ik moet zeggen dat het een mooie bak "was". Natuurlijk erg jammer om zo'n mooie bak op te ruimen maar in dit geval is het met een mooie rede :rolleyes:.

Ik kijk uit naar het album van je zoutwater bak, erg leuk dat er steeds meer zoutwater bakken op dit forum komen :thumbs:
Was inderdaad, Agjah is niet anders.
Met de laatste snoeibeurt ook per ongeluk de monte Carlo los getrokken.. krijg je nooit meer knap als het eenmaal los heb gelaten..

Ik heb een wederhelft die geen huis vol aquaria wilt dus je moet iets hè :p
Nu volle bak sparen voor een knappe reefer :)
 
Haha ik snap ook wel dat ze het huis niet vol met bakken wil hebben. Hier staat er 1 in de woonkamer en 1 in mijn werk/hobby kamer, meer wil mijn vrouw er ook niet (maar de woonkamerbak gaat waarschijnlijk wel iets groter worden :engel:)
 
Wouter gaat de kinderwagen straks ombouwen tot zeewaterbakje volgens mij;)

Zie ik daar de hond en een konijn zo mooi bij elkaar liggen? Nou onze Swiffer die duikt boven op de konijnen om te spelen en die schieten dan snel weg.
 
Is dit nu je projectbakje...?
Yup, is nu ff een tijdelijk transportbakje en word gehuisvest in een bakje van 70x90x100 maar gaat uiteindelijk naar een bakje van 3740x2800x2400.

Wouter gaat de kinderwagen straks ombouwen tot zeewaterbakje volgens mij;)

Zie ik daar de hond en een konijn zo mooi bij elkaar liggen? Nou onze Swiffer die duikt boven op de konijnen om te spelen en die schieten dan snel weg.
De hond is een knuffel xD en het is na ons de beste vriend van hupsakee
 
Haha, je meent het zeg. Ik zou zweren dat het een echte hond is:D:D.
Misschien dus een idee om een klein hondje aan te schaffen en dan kun je de wandeling met de hond en de kleine combineren onder het genot van een flesje bier:D:D
 
Haha, je meent het zeg. Ik zou zweren dat het een echte hond is:D:D.
Misschien dus een idee om een klein hondje aan te schaffen en dan kun je de wandeling met de hond en de kleine combineren onder het genot van een flesje bier:D:D
Kleine hond is geen echte hond, als er een hond komt word het wss een asiel hond of iets.
Een pup gaan we niet combineren met een baby
 
Ja ik heb vaak bij asielhonden weer twijfels want je weet nooit echt de reden waarom hij is weggedaan maar goed er zijn ook wel bij die een goed karakter hebben en met kids samen kunnen natuurlijk.
 
Ja ik heb vaak bij asielhonden weer twijfels want je weet nooit echt de reden waarom hij is weggedaan maar goed er zijn ook wel bij die een goed karakter hebben en met kids samen kunnen natuurlijk.
Bij een pup weet je dat ook niet en heb je ook maar garantie tot de halsband.

En jij dacht dat zeewater duur zou zijn ;):D
Klopt maar voor een kind krijg je kinderbijslag, voor een aquarium krijg je geen hobby toelage xD
 

Terug
Bovenaan