"project" bakje van tuinkabouter


en nu met kardinalen
DSC_0131.JPG

toch maar even de D40 op statief gezet en de zelf ontspannen op 20 seconden gezet en de rest over gelaten aan ¨geluk"
 
dat is inderdaad erg mooi dat rvs. Rimless bakken zijn over het algemeen een stuk mooier om te zien.
mooie zwevende lamp er boven. Nadeel is toch wel dat je last krijgt van veel verdamping. Nu komt het tegen de kap en druppelt het weer terug.
maar alles zo ze voor en ze tegens . ik vind het bakje al aardig mooi. zeker met de mos achtergrond die gaat het afmaken.
 
dat is inderdaad erg mooi dat rvs. Rimless bakken zijn over het algemeen een stuk mooier om te zien.
mooie zwevende lamp er boven. Nadeel is toch wel dat je last krijgt van veel verdamping. Nu komt het tegen de kap en druppelt het weer terug.
maar alles zo ze voor en ze tegens . ik vind het bakje al aardig mooi. zeker met de mos achtergrond die gaat het afmaken.
Dankje, rimless word pas ergens in de zomer denk ik.
Maar verdamping zal wel mee vallen denk ik gezien de bak “slechts” 24 graden is ipv de 26-27 die me grote bak is
 
E0DB354C-BCAB-4B36-9543-43C899E096C0.jpeg

C0AC0383-C3CC-47FC-9278-432946431426.jpeg

En toen had ik ook een externe heater :)
Met wat 50mm bochten, T stukkie, verloopringetjes, slangpilaarjes, stukkie pijp en een verjongmanchet
Lijmt de bende aan mekaar en prakt de heater erin en klaar.
 
Mooi gemaakt, mooie oplossing zo. Waar is dat transparante stuk horizontale buis in je kast voor (met de gesloten blauwe kraan)?
 
Mooi gemaakt, mooie oplossing zo. Waar is dat transparante stuk horizontale buis in je kast voor (met de gesloten blauwe kraan)?
Dankje
De kraan met buis gebruik ik voor het verversen.
Er zit een stuk slang aan die ik zo de tuin in gooi en klaar, voor het vullen heb ik een emmer en een pompje en pomp zo de bak weer vol
Schitterend bakje !!!
Dankje
 
We maken er nu een grap van, maar voor hetzelfde geld zit Alkmaar een dag zonder stroom!
 
We maken er nu een grap van, maar voor hetzelfde geld zit Alkmaar een dag zonder stroom!
Zo erg zal het niet worden, daarvoor hebben we zekeringen ;)
Maar normaal doe ik wel meer moeite om dit te voorkomen, maar ze zaten al 3 jaar gelijmd met een compound die hiervoor niet gemaakt was
Nou pas maar op met stroom en water:br:
Daar waren we al achter :p
 

Terug
Bovenaan