Profilux II


Hancock

Well-known member
Lid geworden
18 juli 2010
Berichten
88
Locatie
Milheeze
Gisteren tijd om eens met de profllux instellingen aan de slag te gaan. Doseerpompen, verlichting werken. Temperatuursensor doet vreemd. Geeft niet de waarde aan die het water aan temperatuur heeft. Nu is die set door mij tweedehands overgenomen dus kan de sensor zijn. Kan ook aan de instellingen liggen. Weet iemand de
ADC waarden die je moet instellen bij callibreren ?
 
Niemand die een proflux II plus in gebruik heeft en even kan helpen ? Of is het zo dat iedere thermometer van profilux zijn eigen instelwaarden heeft ? Ik kom er nu niet verder mee
 
Ik had er 1 maar nooit dit probleem gehad.
Sorry kan je niet verder helpen...
Neem aan dat je de handleiding al hebt uitgeplozen?
 
Vanzelfsprekend. En als je dan de leaflet niet hebt d.w.z. de oorspronkelijke brochure dan heb ik die waarden niet :stom:

3.7.5 Calibration This function calibrates the temperature-sensor port(s). Important note: it is not necessary (or possible!) to calibrate the internal (onboard) temperature-sensor port. The latter is already calibrated ex-works. Additional temperature-sensor ports (using expansion cards, eg PLM-Temp) will need to be calibrated! Each expansion card with temperature-sensor port comes with a calibration leaflet. The two values given in this leaflet should be input under Calibrate ADC1 and Calibrate ADC2. After entering these two values the temperature-sensor port will be calibrated.
 
ja er staan waardes in maar goed. Ik ben nu zelf aan het kijken met een digitale themometer ernaast gehangen of ik de waardes in de profilux handmatig kan aanpassen naar de gewenste 28 graden. Daarna kijken of de waardes van beide thermometers genoeg op en of aflopen.
 
Oke lijk 'm gevonden te hebben. Bedoelde trouwens hierboven thermostaat, de thermometer gebruik ik wel als ik ziek mocht zijn :) Instellingen zitten nu op 788 en 430. daarbij geven beide thermostaten 29 graden aan. Nu maar eens aankijken of dat zo blijft wanneer het water kouder wordt en de titanium thermostaat weer aan zal slaan.
 

Terug
Bovenaan