Poging op het droge


Gelukkig dat die zo goed eet, als ik met een krekel voor het raam kom wilt die al haast tegen het raam op springen.
Als hij het eenmaal door heeft vliegt hij op alles af wat beweegt en maakt het voor hem niet uit of zo’n krekel bepoederd is met kalk en/of vitamines.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik hoor ook van sommige phelsuma houders dat ze maar niet willen eten als ze jong zijn en dat ze bijna niet actief zijn. Maar als ik dan verder lees geven ze ze ook bijna geen vitamine en verwachten dat krekels alleen al genoeg is, sommige houden ze ook zonder UV lamp maar dat doe ik liever niet.

Krekels worden hier ge-gutload, dat houdt in dat de krekels ook voldoende eten krijgen zoals fruit,groente en chiazaad. Zo bevatten zij ook weer genoeg voedingstoffen voordat mijn beestje ze te eten krijg, anders zit er nauwelijks wat in kwa vitamine's en voedingstoffen. vervolgens worden ze ook nog eens bepoederd met phelsumax omdat hier alle benodigde vitamine's in verwerkt zit.

Hij krijgt ongeveer 3-4 keer per week krekels, en dagen ernaast heeft die altijd een phelsumax papje en af en toe wat fruit zoals gestampte banaan/mango :D
 
Nog even een paar mooie plaatjes :D
2018-02-08-00-22-46.jpg
2018-02-08-00-25-42.jpg
2018-02-08-00-31-09.jpg
 
Prachtig beestje. Maar niets voor mij :D ik kijk wel foto's. Mooi op kleur. De kleuren lijken nu feller. Kan ook aan mij liggen:D
 
Mike ,

Gewoon het volgend zinnetjes eens zeggen tegen jou ouders .

Wees lief voor jou kinderen , want zij kiezen later jou rusthuis !!!

Misschien mag je nadien zelf een 2m bakje :D :D
 
Jimmy doet het dus goed op het droge avontuur van je :D
Ja zeker weten, hij vroeg net nog of die bij jou even een duik mag nemen in het bakje. Dus je moet hem wel even op je hand laten zitten zodat die een beetje kan badderen :D
 
Ja zeker weten, hij vroeg net nog of die bij jou even een duik mag nemen in het bakje. Dus je moet hem wel even op je hand laten zitten zodat die een beetje kan badderen :D

Brrr ik zou heel hard weg rennen haha hoe mooi ze ook zijn. Ik krijg bij de gedachte alleen al rillingen:D
 
Tis echt een prachtig diertje! Ook dat erg groote diertje hoor:engel::D




Groeien de planten goed? Voeg je eigelijk plantenvoeding toe oid?;)
 

Terug
Bovenaan