Plastic huis tuin en keuken spul


A

Alexia

Guest
hallo

ik vroeg me af kan ik plastic bakjes en spullen gebruiken waar bijvoorbeeld etenswaarden in hebben gezeten? bijvoorbeeld waar hamburgers in hebben gezeten of een maaltijdsalade, natuurlijk na goed schoonmaken.

kan ik dit gebruiken in mijn aquarium?

i.v.m weekmakers enzo en giftige stoffen.

groetjes
alexia
 
Om wat water uit te scheppen oid kan dat prima maar ben je wat anders van plan met de bakjes in je aquarium?
 
gewoon als huisjes te gebruiken. dat ik daar mos op plak enz.
dus voor permant in het aquarium.
 
Dat is toch geen zicht lijkt me?
Kan je beter wat natuurlijkere dingen voor gebruiken zoals kokosnoot bv.
Voor welke vissen wil je huisjes maken dan?
 
voor ancistrussen. ik vraag of het kan in verband met de eventueel giftig is voor de vissen, laat mij maar zorgen maken over of het lijkt of niet dat komt wel goed.;)
 
Gewoon doen,als het geen kwaad kan om je eigen eten daar in te bewaren kan het zeker geen kwaad om het in je aquarium te gebruiken hoor.
 
Seabait zei:
Gewoon doen,als het geen kwaad kan om je eigen eten daar in te bewaren kan het zeker geen kwaad om het in je aquarium te gebruiken hoor.

das waar dank je wel voor je advies, ik zal proberen.
 
Als het maar goed schoon is zoals je aangeeft.
Staat misschien wel heel mooi een bak met tupperware inrichting! ;)
 
Z heb ik een PVC bocht van 300mm in mijn bak liggen. Vinden sommige vissen geweldig. gewoon er in doen wat je leuk vindt. ;)
 
Kan een plastic bakje van de friettent (bv waar een frietje in gezeten heeft) in een aquarium?
Om bv fijn zand te herbergen zodat cory's wat te gondelen hebben?
 
Ik heb bakjes van de chinees waar ik grind en planten in heb zitten, en de waardes blijven gewoon goed en d evissen doen gewoon hun ding, dus een frietbakje moet ook kunnen
 

Terug
Bovenaan