Planten voeding


Hidde06

Well-known member
Lid geworden
31 juli 2023
Berichten
181
Leeftijd
19
Goedemorgen. Ik zit te twijfelen over de plantenvoeding die ik wil aanschaffen. Ik dit hierbij te twijfelen over of kleiballen, die je in de grond stopt rondom de wortels, of een substraat voedingsbodem. Wat is jullie beste ervaring?
 
Geen voedingsbodem. Hoewel daar de meningen ook over verschillen. Voedingsbodem is een keer Uitgewerkt.
en je bak draait al toch? Of moet die weer leeg….?

kleibollen bij de wortels en vloeibare meststoffen voor in de waterkolom. Beide hier, voordelig, te bestellen.
 
Geen voedingsbodem. Hoewel daar de meningen ook over verschillen. Voedingsbodem is een keer Uitgewerkt.
en je bak draait al toch? Of moet die weer leeg….?

kleibollen bij de wortels en vloeibare meststoffen voor in de waterkolom. Beide hier, voordelig, te bestellen.
Als je Complete besteld Hidde dan zit er alles in, ook fosfaat en nitraat.
 
Oke, super bedankt! De reden dat ik inderdaad ook zelf liever de kleibollen had was omdat mijn bak inderdaad al draait en de vissen de stress wil besparen. Dan worden het inderdaad kleibollen.
 
Hidde nog een klein tip, misschien handig om te weten, ik heb een beetje plantenvoeding gebruikt bij de kleibolletjesmix om kleine bolletjes deeg te maken. Als je die zelf maakt bepaal jij de grootte.
 
Volgens mij is dit in je andere topic ook al ter sprake gekomen. Kleibollen en Fomplete plantenvoeding van Aquariumbemesting. Veel goedkoper en minstens net zo goed.
 
Volgens mij is dit in je andere topic ook al ter sprake gekomen. Kleibollen en Fomplete plantenvoeding van Aquariumbemesting. Veel goedkoper en minstens net zo goed.
Zou je daar een linkje van kunnen sturen?
 

Terug
Bovenaan