Planten pakket online bestellen?


A

Anke - Anquarium

Guest
Hallo allen,
Heeft er iemand hier (recent) ervaring met het online bestellen van een volledig planten pakket (bij. bij aqua plants online)? Ik had al de zoekfunctie gebruikt maar kon niet echt iets vinden.
Ik was nl benieuwd naar de kwaliteit van de planten. Ik wil het gaan gebruiken voor een helemaal nieuw op te starten bak en het leek me prijs/kwaliteit-wijs een goede oplossing ipv allemaal losse planten te gaan halen bij de lfs. Het zou voor mij gaan om een pakket voor een meter bak (21 planten voor €50).

https://www.aquaplantsonline.nl/aqu...ts/starter-pakketten/starter-pakket-100x40-50

Thanks vast voor de reacties!
 
Niet goed genoeg gezocht denk ik. :)
https://www.aquaforum.nl/threads/aquaplantsonline-nl.25158/

Heb zelf ook enkel maar goede ervaring met AquaPlantsOnline. De meeste planten in mijn bakken, komen bij hun vandaan. Planten worden netjes verpakt en komen goed aan. Is het echt te koud, dan versturen ze niet en laten ze het weten, anders worden ze verpakt dat het de kou kan doorstaan.
 
Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande. APO is een prima zaak, Klantvriendelijk en zeer goede Service. Planten zijn van zeer goede kwaliteit en altijd goed verpakt en zeker niet duur vergeleken met lfs.
 
OK. Bedankt allemaal voor de reacties... Ik zocht met plant pakket hier op 't forum, misschien had ik een andere zoekopdracht moeten gebruiken:sorry: hihi. Moet echt mijn weg weer vinden op 't forum. Ik zal vanavond op de bank eens even op mijn gemak alle linkjes naar posts op mijn gemak bekijken!
 
Buiten een paar vieze naaktslakken bij mijn planten , enkel goede ervaringen !
Kwestie van goed uitspoelen is toch wel aan te raden trouwens wordt vaak in emmers gekweekt je weet nooit wat voor rommel er mee komt
vanmorgen weer een lading bestelt bij apo al weer een mail dat ze woensdag uitleveren :thumbs::D
tot nu toe prima ervaringen met ze
 
Wat slakjes kan gebeuren maar veel planten zijn tegen slakken behandeld en zoals Jaap al aangeeft is het niet verkeerd ze even te weken in een emmer.
 
Is het gelet op de porto niet voordeliger om dat bij een van beiden te doen?

Jup want hoe meer je besteld , hoe minder de verzendkosten.
Wat slakjes kan gebeuren maar veel planten zijn tegen slakken behandeld en zoals Jaap al aangeeft is het niet verkeerd ze even te weken in een emmer.
Nee ja , was gewoon vies om ze door mijn aquarium te zien gaan haha, heb ze gewoon op mijn terras gezet dan.
 
Ik had APO een mail gestuurd ivm welke dag ik het beste kon bestellen als ik geleverd wilde krijgen op een dag dat ik thuis ben. meteen netjes antwoord hierop. dus ik ga binnenkort mijn eerste bestelling daar plaatsen hoor! Nog even langs de winkel voor een bodem en van die voedingsbolletjes en dan gaat de bestelling eruit! Zodra alles staat zal ik mijn eerste foto's gaan plaatsen :)
 
Prima ervaring laatst met aquarium-planten.com, mijn bestelling werd verzonden tijdens die kou eind februari/begin maart.... Was in de nacht onderweg en het vroor hier toen tien graden - ik was er dus niet gerust op. Alles bleek echter degelijk ingepakt en ze hadden er zo'n warmtepakket in gedaan. Prima afgehandeld dus en voor een prima prijs ook.
 
Prima ervaring laatst met aquarium-planten.com, mijn bestelling werd verzonden tijdens die kou eind februari/begin maart.... Was in de nacht onderweg en het vroor hier toen tien graden - ik was er dus niet gerust op. Alles bleek echter degelijk ingepakt en ze hadden er zo'n warmtepakket in gedaan. Prima afgehandeld dus en voor een prima prijs ook.
Ik ben over deze winkel ook uiterst tevreden en bij APO heb ik al eens een extra gratis plantje gekregen omdat ik er veel bestel,was mooi mee genomen en was een prachtig plantje.
 
zo, eindelijk de planten besteld...wilde ze vorige week zaterdag bestellen tot ik besefte dat het pasen was...en aangezien ik altijd alleen maandag en dinsdag thuis ben door de weeks moest ik wachten tot deze week. Hopelijk zijn ze dinsdag binnen en kan ik ze gelijk planten...kan ik eindelijk mijn bak op gaan starten!!! :smitten:
 

Terug
Bovenaan