pet place juwel LED aquarium/meubel actie 20@ korting


nynke

Well-known member
Lid geworden
24 februari 2003
Berichten
1,302
Locatie
Friesland
Omdat iedereen vrijwel een pet place in de buurt heeft, Kun je dus zelf je aquarium ophalen dat scheelt heel veel tientallen euro's.

20% korting op de kasten en led aquariums. Het is een online actie bel eerst je eigen petplace als je de ljwel kunt bestellen bij hun voor deze korting of download de bon.

Zelf heb ik de juwel lido 120 besteld en die komt als het goed is morgen bij mijn petplace binnen. Zodra die binnen is start ik een dagboek. Het zal een nature scape aquarium worden.

4022573114508_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben best veel acties als je vip bent op aquarium spullen

Je moet zo'n vip kaart kopen lees ik ? Hm misschien toch wel handig hier in de buurt zijn amper aquarium speciaalzaken.
Als je per euro 1 punt krijgt en je voor korting kunt sparen is dat altijd mooi meegenomen.
 
Nee hoor app downloaden en aanmelden en de actie is meteen geldig. Prijs zie je als je dan de kortingscode aanklikt bij special vip code
 
We hadden hier 4 PP, maar nu is de laatste ook weg en die eigenaar is onder eigen naam verder gegaan in een kleiner pand. PP wilde wel verder met haar maar dan moest ze verhuizen naar een groter en onbetaalbaar pand en dat zagen ze hier dus niet zitten.
 
We hadden hier 4 PP, maar nu is de laatste ook weg en die eigenaar is onder eigen naam verder gegaan in een kleiner pand. PP wilde wel verder met haar maar dan moest ze verhuizen naar een groter en onbetaalbaar pand en dat zagen ze hier dus niet zitten.

Dat is ook erg, ik ken ook een kleine Petplace wat zonde dat die van jullie niet door mocht gaan in een kleiner gebouw.
 
Ja dat is inderdaad jammer maar ja op het gebied van aquaria hadden ze al weinig omdat de oude winkel ook al vrij klein was.
 
Ja dat is inderdaad jammer maar ja op het gebied van aquaria hadden ze al weinig omdat de oude winkel ook al vrij klein was.

Voor het eerst ga ik naar een pet place xl in Leeuwarden, hopelijk komt het aquarium vandaag binnen en kan ik rondkijken wat ze daar nog meer hebben.
 
Bij Jumper hebben ze vaak ook wel aquaria te koop die voordelig zijn. Alleen die hebben geen webshop.
Maar Pets Place heeft inderdaad vaak wel leuke kortingen. Heb daar een keer een Juwel Rio240 gekocht.

En van de week een Juwel aquarium kast voor maar 30 euro.
 

Terug
Bovenaan