Passen deze L-nmrz bij elkaar?


Killerfish

Well-known member
Lid geworden
13 maart 2011
Berichten
9,475
Leeftijd
29
Locatie
Hellendoorn
Ik heb een Dubai 80 (zie handtekening) draaien met het volgende bestand;

1 Boraras merah (meegelift bij wat vuurgarnalen)
20 Axelrodia riesei - robijntetra
3 Trichopsis pumila - dwergknorgoerami

8 c. gold stripe
1 c. panda
1 c. similis

1 beaufortia
2 L104
1 black kuhlii

? vuurgarnalen
1 Atyopsis moluccensis - Aziatische waaier

? Anatome helena - slaketende slak

Nu heeft een vriend van mij een l201 big spot, denk ik, waar hij vanaf wil. Zou dat goedgaan bij de vissen die ik al heb en is het inderdaad deze vis? Wie kan mij helpen, want ik vind het best een heel gaaf beest. En wat is de winkelwaarde?
Ik hoop dat iemand mij met deze vraag kan helpen
IMG-20171122-WA0002.jpg
 
ik dacht dat ze wij het bij het vissenasiel verkochten voor 25euro per stuk. Dus denk dat de winkelwaarde rond de 30 euro ligt:smitten:zijn prachtige beestjes
 
ik dacht dat ze wij het bij het vissenasiel verkochten voor 25euro per stuk. Dus denk dat de winkelwaarde rond de 30 euro ligt:smitten:zijn prachtige beestjes
Valt me op zich mee. Prachtig zijn ze zeker, maar wil liever eerst weten of de vis bij mijn vissen, en vooral l-nmrs, past voordat ik hem over neem
 
Ik heb hier gemerkt dat de L201 echt wel hogere temperaturen nodig heeft. Minimaal 27°C. Dan zijn ze veel actiever en laten ze zich beter zien. Dat lijkt me geen fijne combi met de cory's met name de panda.
 
Ik heb hier gemerkt dat de L201 echt wel hogere temperaturen nodig heeft. Minimaal 27°C. Dan zijn ze veel actiever en laten ze zich beter zien. Dat lijkt me geen fijne combi met de cory's met name de panda.
Doe ik het niet idd, wil de vis wel een goed huis bieden
 

Terug
Bovenaan