Oude “bekende” is terug......


J

Jalke Peters

Guest
Hallo, na een paar jaar rust in het leven gezorgt te hebben kinderen wat ouder etc etc besloten weer eens een aquarium op te bouwen! Aangestoken door de vrouw met haar guppy bak een paar maand geleden vandaag maar besloten zelf ook een bakje te gaan halen.

Het is geworden een Trofis Caridina 550! Gewoon een leuke bak met een naar mijn mening leuke en mooie maat. Vroeger altijd grotere 160+ bakken gehad maar daar wil ik niet meer aan beginnen vanwege rugklachten dit is allemaal beter te behappen. Uiteraard een extern filter erbij genomen de CristalProfi E902. Mooie achterwand en taras erbij en JBL bodem.

Kwa vissen (over een week of 4/6) weet ik nog niet wat ik ga doen. Uiteraard kleinere soorten. Corydoras wil ik zoiezo verder moet ik nog bekijken.

Verlichting, 2x Sera led buizen met dimmer dag nacht etc. Verder komen er wat planten in natuurlijk maar het wordt geen extreme planten bak, nooit goed in geweest. Voor nu 4 meegenomen voor het indraaien en we zien wel hoe alles aanslaat en groeit.

Oftwel weer wat te doen,

Hieronder nog wat filmpjes van mijn oude bakken. Wellicht dat iemand nog wat herkend ;) op alle videos klikken en dan onderaan staan een 10 tal aquarium filmpjes van oude bakken.

https://www.youtube.com/user/jwfpeters85
 

Terug
Bovenaan