opstartend aquarium met wormen


K

Keizertjuh

Guest
ik ben sinds gister begonnen met een 60x30x30 juwel aquarium. Nu heb ik de bodem erin gedaan, aantal plantjes en normaal kraanwater. Filter doet het en ik heb All in one van waterweelde erbij gedaan. Nu ik vanmorgen het licht aan deed was ik verbaasd over de helderheid van het water. Maar toen ik naar de bodem keek zag ik wormpjes uit het grind komen. Ik heb al gezocht naar wat voor wormojes het waren maar nog niks gevonden. Ik heb een filmpje op youtube gevonden waarop je wel ziet wat voor worm ik bedoel. Ze wiebelen als stengeltjes uit het grint of ik zie ze kruipen door de bodem heen. Heeft iemand een idee en en oplossing.

Hier onder de link naar het filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=islnnvRjM8c
 
Ja daar ga ik niet over...bedankt voor de reactie...ze zien er niet wit uit..lijken op inimini regenwormpjes. Maar fijn dat het niet erg is..over de opstart wormpjes las ik dat die worden gegeten door vissen en garnalen. Laat ik die nu beide i n mijn aquarium willen. Wat is trouwens de gewenste tijd om dieren in de bak te doen na..bak staat sinds gister te draaien.
 
Zou dat over 3 weken doen. EERDER niet, en waarden meten.
Zitten de wormpjes terug in de bodem.
doe er wat fijngewreven vlokvoer in,voor de bacterie.

Bacterie in de bodem, bacterie in het filter.
Filter Niet schoonmaken,anders begint het opnieuw.
 
Dat filmpje is niet van mij....die heb ik gevonden via youtube zodat jullie konden zien wat voor worm ik bedoelde
 

Terug
Bovenaan