Opnieuw voorstellen


A

Anke - Anquarium

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Anke en ben eerder al actief geweest op 't forum, maar dat is denk ik een jaar of 4, 5 geleden. Destijds had ik een Juwel vision 260. Helaas toen gestopt met de hobby, maar het is me wel altijd blijven trekken. Nu een leuke tweedehands slag geslagen en een ferplast Dubai 100 kunnen kopen met een redelijk nieuwe jbl Cristal profi, een berg stenen, en nog wat klein spul. Dus binnenkort kan ik eindelijk weer een bak inrichten! Hier heb ik ook nog wel wat vragen over maar dat zal ik netjes onder 't kopje techniek, aquaria plaatsen!

Ik heb er in ieder geval weer heel veel zin in om de bak in te gaan richten en zal dan ook zeker foto's gaan plaatsen op 't forum... Maar dat gaat nog een weekje of 2 duren omdat we nu nog midden in de verhuizing/verbouwing zitten.

Groetjes Anke
 
Welkom op het AF. Leuk dat je terug aan een aquarium begint...
 
Welkom terug op Aquaforum Anke en join the club met een Ferplast Dubai 100 net als ik trouwens.:thumbs:
 
Welkom!

Had jij toen slakken ?
 
Welkom!

Had jij toen slakken ?

Nee, tenminste niet alleen maar. Had een vision 260 gezelschapsbak. Wel een paar appelslakken erin...
 
Een witte bak? Misschien staan je albums hier nog
Nee een zwarte... Zal eens zoeken, wie weet... Maar denk 't niet, is al een jaar of 6 geleden denk ik dat ik die weg heb gedaan...
 
Nee een zwarte... Zal eens zoeken, wie weet... Maar denk 't niet, is al een jaar of 6 geleden denk ik dat ik die weg heb gedaan...
Nee... Kan geen foto' 's meer terug vinden van die bak hier op 't forum... Maar goed, over niet al te lange tijd kan ik mijn "nieuwe" bak opstarten en dan kan ik ook weer nieuwe foto's plaatsen...
 

Klopt, dat was mijn eerste bak, die is daarna vervangen voor een vision 260. De vision 260 heb ik toen verkocht. Toen een hele tijd geen aquarium gehad waarna ik ruim een jaar geleden een klein bakje heb gekocht. En nu hebben we een nieuw huis, dus vond ik dat er ook weer plek moest komen voor een nieuwe bak en dat is dus de dubai 100. En zodra de huiskamer een beetje ingericht is kan ik de bak in gaan richten:smitten:
 

Terug
Bovenaan