ook even voorstelllen...


F

Freddy

Guest
Hallo allemaal, Ik ben Freddy en sinds begin vorig jaar enthousiast bezig met mijn aquarium. Elke week leer ik wel een beetje bij maar ik vondt het nu toch maar is tijd om me hier ook aan te melden.

Het is de bedoeling om een Zuid-Amerika biotoop de maken al is dit een vrij "ruim" begrip ben ik inmiddels achter. Ik ben dan ook nog niet helemaal tevreden en ben er ook nog niet uit wat ik nou precies wil. Ik wil wel nog iets met een verhoging icm met wat stenen doen maar ben er nog niet helemaal uit of ik dat in de hoeken wil doen of in het midden. Ik neig nu naar een van de hoeken en dan wat minder hout in de bak. Ik ben benieuwd naar jullie tips.
Qua beplanting ben ik er ook nog niet uit. De bovenste laag is nog wat leeg en door de stroming blijven de drijplantjes ook vaak aan dezelfde kant van het aquarium. Hier nog tips voor?


Het aquarium is 100x50x60 en nu zitten er de volgende soorten in:
- kardinaaltetra's
- zwarte fantoomzalmjes
- corydoras trilineatus
- otocinclus sp.
- bijlzalmpjes
- L201

2018-01-03 20.28.46.jpg


2018-01-03 20.27.36.jpg
 
Welkom Freddy,dat is een hele mooie bak!
Voor vragen en tips kan je beter een topic aanmaken in de desbetreffende subforums.
 
Welkom op het Aquaforum Freddy en het mooie hout wat in je bak staat noemen ze slagtanden en gebruiken ze veel in een maanvissenbak.
 

Terug
Bovenaan