Onze garnaaltjes en zeebak (Natasja1971)


N

Natasja1971

Guest
Zelf zit ik altijd bij iedereen te gluren ;) , misschien tijd dat jullie ook bij mij eens kunnen gluren :).
Dus bij deze zal ik ook een album openen .
 
246313natasja1971_0_82_appel_bak.jpg


Dit is onze bak waar alle garnaaltjes in gaan die we niet "mooi" genoeg vinden , ik moet zeggen komen best leuke garnaaltjes uit .

Zal gelijk met de deur in huis vallen , we slaan een beetje door ...


772338natasja1971_0_82_aqua_bakjes.jpg
 
Dat ziet er nu al goed uit! Ben benieuwd naar wat close-upjes van je bakken en je garnalen ;)
 
littlebigworld zei:
sorry ik kijk alleen naar je foto's (linkerkant) :p :p

wat zijn dat voor foto's? zelf gemaakt?

Haha nee hoor eerlijk gekocht .
 
ja hou maar op hoor, ons lekker maken..whahah
hey gaat niet goed met die bakje rechts...loopt leeg..
mooie stelling hoor
 
Hey Natasja ik vind het aan de ene kant heel leuk je topic maar aan de andere kant staan de mensen zoals o.a. ik met maar een paar bakjes vergeleken met die van jou wel voor paal nu hoor ;)
 
Seabait zei:
Hey Natasja ik vind het aan de ene kant heel leuk je topic maar aan de andere kant staan de mensen zoals o.a. ik met maar een paar bakjes vergeleken met die van jou wel voor paal nu hoor ;)

Haha ach je kunt het ook zo bekijken , wij zijn van die stumpers die geen vrienden of sociaal leven hebben joh :D
 
Natasja1971 zei:
Haha ach je kunt het ook zo bekijken , wij zijn van die stumpers die geen vrienden of sociaal leven hebben joh :D

Nou als ik moest kiezen wist ik het wel hoor,wie heeft nou vrienden nodig met zo'n tuinhuis! ;)

Haha is maar flauwekul hoor.

Is natuurlijk wel de bedoeling dat je van elke garnaal die jullie hebben zitten een aparte foto maakt voor hier he! :deal: :D

EDIT-Ohw je was al bezig :oops:
 
Natasss, wat leuk......hehe, het werd tijd hoor...

geweldig, kunnen we jou ook stalken....ja helemaal leuk..
 
q&q zei:
Natasss, wat leuk......hehe, het werd tijd hoor...

geweldig, kunnen we jou ook stalken....ja helemaal leuk..

:sorry: Ja erg h� haha en ik stalk al ff :D ....kom door jouw hoor meis ...
 
aahhhh neeee niet die....zoooo mooi kwijl..

gelukkig, weer 1 zoo gek gekregen, hahhahahahaa blij toe, je hebt zoveel moois. Mag best gezien worden.
En we kletsen weer wat vaker, hihi kunnen we helemaal niet.....
 
Jammer van hier boven ....

Dit is onze Nyn ...



787291natasja1971_0_82_img14739121731.jpg


672654natasja1971_0_82_img14452542281.jpg


567675natasja1971_0_82_img14452518701.jpg


Volgende keer weer garnaaltjes ...houden jullie te goed
 
q&q zei:
wat is dat dan ??

Ja dat waren foto's van Nyn , maar kan ze niet meer weg halen :oops: jammer genoeg ... haha raar h� , hier op het blad staan ze gewoon goed :idea:
 
ooooooooooow ik moet echt een grotere bak hebben, nou weet ik wat Djur bedoelde..... sodeknetter wat mooi!
 
An Vrolijk zei:
ooooooooooow ik moet echt een grotere bak hebben, nou weet ik wat Djur bedoelde..... sodeknetter wat mooi!

Ach joh bakkie bij ;) , dankje
 
Prachtig om dit van wat korter bij te zien.
Om te selecteren en waarop lijkt me echt een dagtaak vooral als je er zoveel hebt haha.

Waar is het idee ontstaan om tot dit niveau te komen en bereiken zeg maar?

Echt super!
 
Mandykuh zei:
Prachtig om dit van wat korter bij te zien.
Om te selecteren en waarop lijkt me echt een dagtaak vooral als je er zoveel hebt haha.

Waar is het idee ontstaan om tot dit niveau te komen en bereiken zeg maar?

Echt super!

Dankjewel , het idee ? haha nou was geen idee hoor , gewoon jaren geleden begonnen met de vuurtjes en zo elke keer een soortje erbij . We hadden dan wel het voordeel dat dit chalet al in de tuin stond , anders had het natuurlijk nooit zo gekund , zelf wonen we in een poppenhuisje ;) uit 1868 met houten vloeren . Met andere woorden eigenlijk meer luxe probleem :thumbs:

Ach het uitselecteren als je dat bij houd is het best te doen ,wanneer ik een minder mooie ziet schep ik hem er gelijk uit .....of ik ga s�vonds een paar uurtjes lekker de schuur in .
 
omg omg omg wat een gave garnalen. ik ben helemaal weg van de citroentjes en vooral van de blue fairies. waar woon je???? dan kom ik er een paar ophalen lolol.
 
saskia1977 zei:
omg omg omg wat een gave garnalen. ik ben helemaal weg van de citroentjes en vooral van de blue fairies. waar woon je???? dan kom ik er een paar ophalen lolol.

Dankje , wij wonen vlak bij Rotterdam .
 

Terug
Bovenaan